). Ook sommige vossen spreken me dan weer aan, zo heb ik eens een vosse Andalusier gezien, die was echt
om te kwijlen. Verder zie ik meestal niets in iele, smal-genekte paardjes, geef mij maar en stoere vent! Een machopaard voor mij dus...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
om te kwijlen.

Kusia schreef:Ik hou niet echt van een paard met ramshoofd en weinig voorpluk. Als er een lange voorpluk is, vind ik het wel mee vallen.
Even over de foto hier boven........ wat heeft hij rare manen, of kijk ik verkeerd?
Paduc"]
[quote="Kusia schreef:Ik hou niet echt van een paard met ramshoofd en weinig voorpluk. Als er een lange voorpluk is, vind ik het wel mee vallen.
Even over de foto hier boven........ wat heeft hij rare manen, of kijk ik verkeerd?
Citaat:Zijn manen zijn niet zo raar, maar groeien weer netjes aan. Bij de show in Parijs,WK, waren zijn manen daar afgeschoren en dit is het resultaat vanaf december.
Tryingagain schreef:Dunne paarden...zoals arabieren of andere volbloedigen...brrr...heb altijd het idee dat ze zo overbreken, of dat je ze tussen je knieen kunt fijnknijpen, hihihi.
. Heb het niet zo op smalle paarden. Maar de meeste sportpaarden vind ik wel mooi als ze maar niet te dun zijn. 
Symmetje schreef:Ik zou niet zo'n groot bakbeest willen van 1.70 met een gigantisch hoofd, die vind ik dus echt lelijk. Voorkeur voor kleuren heb ik niet, elke kleur heeft iets speciaals. Voor ras heb ik wel voorkeur: arabier! Geweldige paarden, met super karakter!![]()
Van Fjorden en andere warmbloedpaarden, daar ben ik ook niet echt van onder de indruk. Sommige zijn heel mooi, maar zelf zou ik zoiets niet willen hebben. Meestal zijn deze rassen "worsten op pootjes". Dikke buik, korte pootjes. Er zijn ook uitzonderingen, bewijs staat ook bij mij op stal, die haf vind ik heel mooi nl.

en ik vindt haar best mooi..en de gangen zijn om te kwijlen!Coby schreef:Zullen we nu ophouden met het afkraken van andermans 'droompaarden'. Elk paard ongeacht het ras heeft zijn positieve punten. Je zou beter kunnen vragen wel ras het mooiste is. Maar nog beter wel ras het beste bij jou past.