Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PEET_G schreef:xx_Kelly_xx schreef:Als we ons nog serieuzer bezig gaan houden en de zoektocht echt voor real openen (dus gaan kijken bij paarden etc), wil ik een soort van logboek (topic, want dat lijkt me leuk) over onze zoektocht neerzetten op Bokt over alles wat we tegen komen etc, en als we de juiste hebben gevonden, komen er uiteraard foto's!
Wat een ontzettend leuk idee!
xx_Kelly_xx schreef:Dankje, vond het zelf ook wel leuk zodat bokkers dat kunnen volgen en ons ook eventueel tips kunnen geven als we ergens tegen aan lopen.
xx_Kelly_xx schreef:Roosje911 schreef:kwpners zijn wel sterk
ze kunnen ook en koets van 600 kilo trekken
Trekken en dragen, daar zit een wereld van verschil in. Dat kun je niet met elkaar vergelijken.
Lusitana schreef:Je kunt zelfs voor een oud paard gaan. Tegen de tijd dat hij dood gaat/moet, weet je precies wat je wel en niet waardeerde en wat je dus zoekt in een volgend paard. Dat klinkt misschien hard, maar het is niet realistisch om te denken dat een eerste paard voor altijd blijft. In veel gevallen dient hij als proefkonijn en dat bedoel ik noet zo onaardig als het lijkt, maar pas als je een paard HEBT weet je wat je tegen valt.
Roosje911 schreef:xx_Kelly_xx schreef:Dat willen we ook, we zoeken naar paarden die minimaal 6/7 jaar zijn, jonger niet.
even een vraagje hoelang hebben jullie rij ervaring?
Roosje911 schreef:xx_Kelly_xx schreef:Dat willen we ook, we zoeken naar paarden die minimaal 6/7 jaar zijn, jonger niet.
even een vraagje hoelang hebben jullie rij ervaring?