Wie doen er mee aan de Koudbloedendag Heeswijk-Dinther (NB)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:52

Ik heb me ook ingeschreven met mijn Tinker Angus. Maar ik heb ook geen bevestiging ontvangen. Weet ook niet meer of ik al betaald heb, heb me al een poosje terug ingeschreven. Moet ik maar eens nakijken. Ik ben nu al zenuwachtig, het is mijn eerste wedstrijd. Heb in een ver verleden wel eens een onderling wedstrijdje op de eigen stal gereden maar dat was het. Wel ga ik vaak met mijn dochter op pad, die rijdt met haar Andalusier x kwpn af en toe een wedstrtijd. Mijn collegaatje komt ook mee met haar Haflinger, maar zij rijdt inmiddels in de Z-dressuur, haha, dat is wat anders dan wat ik doe (en ik ben ook al een ietsiepietsie ouder 8-) ).

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:30

Umm denk Maandag ofzo. Ik heb ze naar het adres opgestuurd wat op de site staat. Zullen vast nog wel binnenkomen.

ukie

Re: Wie doen er mee aan de Koudbloedendag Heeswijk-Dinther (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 17:24

Ik heb net mijn coupons op de post gedaan en betaald :D

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:04

Zou je bij mij een berichtje kunnen geven of de betaling en de coupons binnen zijn

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:51

Statice schreef:
Zou je bij mij een berichtje kunnen geven of de betaling en de coupons binnen zijn

ukie je startcoupons zijn ontvangen!!

statice van jou heb ik nog steeds geen startcoupons ontvangen. mischien dat de tnt ze kwijt is? zal ng een weekje wachten, anders moet je misschien maar nieuwe opsturen.
ga van de week achter de betalingen aan. als het goed is weet ik woensdag meer.

het komt al snel dichtbij nu!

gr

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 14:35

Pff Baal daar echt van. Is niet de eerste keer dat mn coupons niet aankomen. Had ze naar het adres wat op startlijsten stond gestuurd.

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 14:51

beste statice

ik snap dat het een vervelende situatie is zo. het adres op startlijsten is het goede adres en zou de brief bij mij moeten aankomen.
ik herken je probleem trouwens. tnt wordt slordiger, laatst was er een pakket van mij zoek geraakt.
ben bang dat je nieuwe op moet sturen naar mij. mocht ik ze dan uberhaup toch nog binnen krijgen, krijg je ze tijdens de wedstrijd gewoon terug

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 21:23

Ik heb net de nieuwe geschreven. Deze gaan morgen in een andere brievennus. Hoop dat ze dan wel aankomen.

Photoyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:16

Ik ga fotos maken daar. :)
Gekopieerd uit een ander topic:

Citaat:
Heej!
Ik ga 6 Juni 2010 naar de koudbloedenwedstrijd.
Ik ga hier met mijn camera heen. (En missschien mijn vriendin?) En ga daar de hele dag fotos maken.
Moet jij nou toevallig daar met je pony heen?
Ik maak graag fotos voor je. Er is wél een prijs er voor.

Ik bewerk al je foto's etc. voor mijn portfolio, maar er zit dan wel een grote copyright op. Wil jij alle fotos hebben met alleen en klein copyrightje? Dan moet je een bedrag overmaken van 5 euro. Hoef je de fotos niet? Geen probleem! Dan hoef je ook niet te betalen oid.
Je krijgt zowieso één gratis foto via internet gestuurd, als je ze niet koopt
.

yaraphotography.weebly.com (Net nieuwe site)

Stuur een PB wanneer je er geintresseerd in bent!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 13:52

leuk dat je foto's komt maken. maar je maakt dus foto's en mag dan kijken of je ze wil bestellen of moet je eerst betalen zodat je de foto's gaat maken?

(en nog een kleine tip, goed idee dat je pb's naar mensen uit dit topic hebt gestuurd maar ik meen dat dat niet mag op bokt, omdat je dan wel heel erg onopvallend reclame aan het maken bent, vond het zelf niet erg maar zou zonde zijn als andere dit wel vinden :) )

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:19

hallo allemaal.

even een update voor alle nieuwsgierige. de inschrijvingen zijn nog ruim een week open. dus voor degene die mee willen doen, maar zich nog niet ingeschreven hebben. graag zo snel mogelijk doen, want de dag begint al aardig vol te raken.

op de eerste plaats zal ik eerst alle vragen even beantwoorden.
- statice: je startcoupons zijn ontvangen en de betaling is ook
binnen.
- corinne je betaling is ontvangen.

momenteel zijn er 58 inschrijvingen: daarvan zijn er:
- 13haflingers of x haflingers
- 11 fries of x fries
- 14 inker of x tinker
- 6 fjorden
- 6 merens of x merens
- 4 ijslanders
- 2 belgen
- 1 shetlander
- 1 cob normand

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:35

leuk leuk leuk, heb er erg veel zin in!

ben benieuwt of ze me nu wel of niet ingedeeld hebben met werk die zondag :P je weet het nooit ;) :+

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:50

@ Dippie: Dank je wel, dat dacht ik inderdaad al.
Ontvang je van te voren nog een programma oid?

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:19

maartje op tijd even nagaan, want je weet het maar nooit :P vrije dagen vergaten ze bij mij ook wel eens op de planning te zetten en dan was het vooral bij hun geen leuke verrassing.

corinne1981 schreef:
@ Dippie: Dank je wel, dat dacht ik inderdaad al.
Ontvang je van te voren nog een programma oid?

ongeveer een week van tevoren komen de startlijsten op de site te staan. althans een link naar de startlijsten. hierop kun je zien hoe laat welk onderdeel begint voor jou. je krijgt tegen die tijd vanzelf een mail met het bericht dat de startlijsten online staan.

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:22

Super, bedankt!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:29

Het word zeker een leuke dag! :D En een drukke dag weer, ben benieuwd! ik moet zelf ook even kijken of ik af en toe eens kan afwisselen met fotograferen, ik zal veel bij de dressuurring staan, maar om even iets anders tussendoor op de foto te zetten is ook leuk, dus word even kijken! :D Ik ben er weer heel de dag :)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:36

komt goed dippie, deze week komt de lijst als het goed is voor die week.

voor odinn wordt het een druk dagje, gelukkig heeft mijn zusje hem lekker veel gereden dus kwa conditie zit het wel goed. dressuurmatig wat minder maar het is voor ons echt voor de lol.

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:18

omdat we helaas een regen van afmeldingen hebben binnengekregen (met vervelende nieuws dat de paarden geblesseerd zijn), blijft de inschrijving nu een week langer geopend!!!
beterschap voor de paarden

groeten

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 12:49

jeetje dat is wel vervelend zeg.
Die van mij was ook niet helemaal goed, maar dat is al een stuk beter, dus voor mij gaat de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk wel gewoon door :)
Beterschap voor de paarden.

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:04

hessel schreef:
jeetje dat is wel vervelend zeg.
Die van mij was ook niet helemaal goed, maar dat is al een stuk beter, dus voor mij gaat de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk wel gewoon door :)
Beterschap voor de paarden.

hessel fijn om te horen dan rinse al weer een stuk beter gaat. zal voor je duimen dat je mee kunt rijden!!

vind het altijd jammer dat mensen zich af moeten melden omdat er iets is met hun paarden. de mijne heeft ook twee keer flink in de lappenmand gezeten (twee keer revalidatietraining) en weet zelf hoe vervelend het is als er iets met je paard.
hopelijk komen de meeste er gewoon weer bovenop en zijn ze de volgende keer weer van de partij.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:17

Dankje :)

Ja vind het ook altijd sneu voor die mensen (en paarden natuurlijk). Hopelijk zijn de paarden snel beter.
jeetje, revalidatie training klinkt ook niet echt goed, gaat het nu dan wel goed met jouw paard?

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:30

hessel schreef:
Dankje :)

Ja vind het ook altijd sneu voor die mensen (en paarden natuurlijk). Hopelijk zijn de paarden snel beter.
jeetje, revalidatie training klinkt ook niet echt goed, gaat het nu dan wel goed met jouw paard?

met mijn paard gaat het nu beter dan ooit, maar het heeft bijna drie jaar (met de revalidatietraningen erbij) geduurd om haar zo sterk te krijgen als ze nu is. ook de osteopaat heeft er het nodige werk aan gehad, maar ben echt blij dat het nu super gaat. veulentje fokken kan helaas niet meer (althans wordt sterk afgeraden). ben nog wel voorzichtig met echte hele lange afstanden in een hoog tempo, maar een rit van 20 kilometer kan ze voort goed aan. ze heeft sinds een week of 4 haar hogere tempo gevonden in draf en kan nu ineens wel de paarden in draf bijhouden en dat is eigenlijk wel grappig.
ze loopt mee met de wedstrijd met een vriendin van mij. het is een ijslandse koffievos merrie met een grote druipkol.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 08:36

jeetje, drie jaar, dat is behoorlijk lang!
Gelukkig dat het nu zo goed gaat!
In welke klasse loopt ze mee (of had je dat al ergens gezegd :o ?)
Ben iig wel benieuwd naar d'r.

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:19

hessel schreef:
jeetje, drie jaar, dat is behoorlijk lang!
Gelukkig dat het nu zo goed gaat!
In welke klasse loopt ze mee (of had je dat al ergens gezegd :o ?)
Ben iig wel benieuwd naar d'r.

in de klasse B (b+4, waar ik heel trots op ben). ze start als nummer 4 en jij als nummer 11, dus misschien dat je haar nog ziet.
tot 6 juni!

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:40

Blessures zijn nooit fijn :n Maar 4 jaar is wel heel erg lang !
Neem aan dat Roann deze keer neit weer van 't een op andere moent weer bolspat krijgt :')