Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus is ook niet zo heel ver weg voor mij
Ik doe zaterdag a.s. mee aan een Friezenwedstrijd in Liempde, daar zit ik dus helemaal tussen de friezen!

Pollo da's niet zo mooi
Hopelijk knapt ie gauw op!

!
. Galop gaat voor geen meter en na de galop is het 1 en al stress. Helaas!! Had graag mee willen doen maar op deze manier is het gewoon niet verantwoord en wacht ik liever een jaartje totdat we er in alle onderdelen klaar voor zijn
. Maar ik kijk 't nog een paar daagjes aan..
.
!!
Maar ik kom uit Riel (bij Tilburg) met mijn tinkertje. We zijn 2 weken terug in Boxtel op wedstrijd geweest dus dat is al de helft hé!
Misschien dat ik dan ook nog een vriendin van mij meebreng met haar tinker hahaha!
.

Naja, als ik opeens een fries tegenkom, dan valt t genoeg op!
.viviannev schreef:Ik heb weer even bijgelezen, want ik ben net terug van kamp.Maar ik kom uit Riel (bij Tilburg) met mijn tinkertje. We zijn 2 weken terug in Boxtel op wedstrijd geweest dus dat is al de helft hé!
Wat leuk dat er misschien ook een indoor komt! Dan kom ik zeker ook weer als mijn vader me weer wil brengen.Misschien dat ik dan ook nog een vriendin van mij meebreng met haar tinker hahaha!
Ik heb trouwens volgens mij Mixta zien staan vorige week. Staan jullie op manege Galderzicht? Ik denk in iig niet dat er veel zwarte paarden zijn met de naam Mixta.
, de naam Mitxa ben ik verder ook nog nooit tegen gekomen. Dus we zijn wel herkenbaar he