Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sgboelens schreef:oke oke jullie hebben gelijk![]()
Sannum schreef:sgboelens schreef:oke oke jullie hebben gelijk![]()
Maar jij ook wel een beetje hoorAls je daadwerkelijk in die wereld zit, gaan die bedragen rond.
Even een compliment naar jouw kant, wat betreft je prestaties!
sgboelens schreef:en roxan op 15000,-
Sannum schreef:sgboelens schreef:zal ik je dan vertellen dat er voor 3 jarigen die net zadelmak zijn 35000 euro gevraagd wordt? en dat ze het er ook voor krijgen?
Ik geloof je meteen,maar dan heb je het wel over andere types dan deze. Dit is een paard wat zich qua afstamming en dergelijke moet bewijzen. En bovendien moet je bij verkoop geluk hebben, mensen met naam kunnen veel meer vragen voor een paard, dan mensen zonder naam.
happyness schreef:Hoezo is Aniko een paard wat zich qua afstamming moet bewijzen??? Is 3 keur hengsten niet voldoende om er toch enigszins wel goede dressuurverwachtingen van te hebben???
happyness schreef:Daar ben ik het mee eens maar ik vind 'een paard dat zich qua afstamming moet bewijzen' net overkomen alsof het onbekende hengsten zijn.... Waar men nog niet van weet wat ze gaan presteren! Denk dat Houston zich toch wel bewezen heeft!
xxitsmexx schreef:ik ben wel benieuwd wat jullie van 2 paarden vinden:
Naam; Typhoon
Groote; 1.64
Geboortedatum; 1 mei 2000
Geslacht; Merrie
Niveau; B dressuur
vader: Goodtimes
Naam; Oliver
Groote; 1.68
Geboortedatum; 8 mei 1996
Geslacht; Ruin
Niveau; B dressuur en B springen + oefencrossen gelopen
vader: Jorn
Voor meer foto's van deze 2 paardjes zie profiel of fotos in foto huisdieren (zie onderschrift)
nathalie16 schreef:@ Quir rond de E 15.000...leuk diertje
Justarman schreef:veralinda: 4500,-
zit in de buurt he? ja heb hem op internet zien staan dus is niet helemaal eerlijk
eertjuh22 schreef:Justarman schreef:veralinda: 4500,-
zit in de buurt he? ja heb hem op internet zien staan dus is niet helemaal eerlijk
en als je de prijs niet op internet had zien staan dan? wat had je dan gedacht?
Lindy1982 schreef:---------------------------------------------------------------------------
Zo en hier dan mijn merrie
Wivonne http://www.freewebs.com/wivonne
Wivonne is een KWPN merrie die in mei 4 jaar word. Ze is net beleerd onder het zadel en doet het erg netjes.
Wivonne heeft een stokmaat van 1.61
Majesteit x gorden
Ze is een echte KWPN mengelmoes hahah
Een super lief karakter.
Verkeersmak, alleen wel een beetje eenkenning.