Ben wel benieuwd naar reacties over mijn paard, heb haar net een maand.
Naam: Browny Hill Vader: Ed King Hill Moeder: Anno Buitenzorg Leeftijd: 9 jaar Hoogte: 1.73m Geslacht: Merrie Is verkeersmak(heb zelf nog niet met haar buiten gereden). Dressuur: Z1(heb haar zelf nog niet gestart) Springen: B+WP Het is een super lieve merrie in omgang, erg aanhalig. Met rijden goed voorwaarts en aan de hulpen. Ze is goed met je zit te rijden. Ze schijnt 1 keer een veulen gehad te hebben.
Er staan wat dressuur filmpjes in m`n profiel
zal zo eens andere paarden proberen te taxeren
Laatst bijgewerkt door Zamora op 30-12-06 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt
@megamutsj €4000/4500,- Browny Hill €5500/6000,- -----------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Debora Vader: Bora ox Moeder: Jorissa Moeders vader: Henri Geboren: mei 1996 onder 2 amazones L1 dressuur L springen gelopen NRPS B springen kampioen geweest 1ste premies op keuringen 2 veulens bij gefokt allebei 1ste premie momenteel drachtig van Gomel. Zeer braaf onder het zadel en verkeersmak
3200,- taxeer ik debora. L dres. en B springen is nou ook weer niet super hoog..maar ze heeft wel wedstrijd ervarig en is ook een leuke fokpony. Dus 3200,- taxeer ik haar.
Edit, ik zag net dat wel L springen was. Nouja ik hou het dan rond die 3500,-
naam: indymo vader: krimh moeder: debora moeders vader: bora geboren: mei 2001 schofthoogte: 1m 47 eerste premies behaald op keuringen B dressuur en B springen
Browny Hill @ 5000,- Debora@ rond de 4500,- indymo@ 3200,- ??
Naam: Weerings Ashley Vader: Manpower Ludinga Moeder: Bianca Moedersvader: Bacarat Is opgenomen als stamboekmerrie bij het NRPS. Leeftijd: 5 jaar Hoogte: 1.51 m Geslacht: Merrie Is verkeersmak, gaat ook het water in. (zwemmen) Dressuur: B+2 ben nog paar een paar keer gestárt. Springen: niet op concours met wel thuis. Het is een superlieve merrie in omgang, maar heéft tijdens het rijden nog wel eens haar eigen willetje.
Tessa G : 2750 , niet mijn type en iets aan de kleine kant. Browny hill : 4000 , leuk paard ! spreekt me wel aan. Weerings Ashley : 3000 Maarja het is uiteindelijk wat de gek er voor geeft...
Jacqui 15 Jaar Haar vader is Gambit X, haar moeder is Pamela (Garant). merrie Ze heeft twee veulens gehad. 1.64 hoog z dressuur gelopen bij vorige eigenaar. Verkeersmak ( bomproof ) Zwartbruin van kleur Erg sociaal naar andere paarden, mensen en honden. Pittige tante, ook tijdens het rijden. maar verder wel braaf en betrouwbaar. Word nu alleen nog reacreatief bereden.
Naam: Kion Vader: Pion Moedersvader: Baccarat OX Leeftijd: 14 jaar Hoogte: 1.60m Geslacht: ruin Is verkeersmak, gaat ook het water in. (zwemmen) Dressuur: Ik ben er mee in 6maanden naar de L2 gereden. Bij de vorige eigenaar was hij M1+5.
JORTELLA Kleur : roodschimmel Hoogte : 1.62m Leeftijd : 15jaar Moeder : portella Vader : el rosso Moedersvader : joost vadersvader : Notaris Ze heeft 4 veulens gehad. Een merrie genaamd Norbella (vader Fedor) Nog een merrie Olga (vader Dominard) En nog een merrie genaamd Petra ( vader Ekstein) En als laatst nog een hengst genaamd Rudolf (van Kigali) Ik ben nog opzoek naar foto's van haar nakomelingen maar zijn heel moeilijk te vinden.