Lauss_ schreef:Oh jeetje euridicey, ziet er idd uit alsof ze ergens flink last van heeft..
Ik heb me opgegeven voor een oefencross 2 april! Ik ben echt nu al ontzettend zenuwachtig, wordt onze eerste oefencross!
Ah waar ga je heen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Correlatie impliceert geen causatie.En ijzers zorgen ervoor dat ze vanalles niet voelen, maar dat betekent niet dat ze geen diepgaande problemen opdoen. Ik heb bv een onderzoek gelezen dat paarden op ijzers veel meer hoefzweren etc hebben dan paarden zonder, alleen voelen ze dat gewoon niet.
Dit bedoel ik niet als promo om een paard van de ijzers te halen, het is alleen wel iets om in je achterhoofd te houden.
Sintara schreef:Wat een heerlijk smoeltje.Ja zo lekker heleuke blik ook idd
![]()
Ik kreeg deze vandaag doorgestuurd door een stalgenoot. Lekker arrogant drakenkoppie
[ [url=m/pMwzHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
mrie schreef:Hier zijn er geen problemen, maar de mijne staat dan ook al sinds juli vorig jaar ofwel 24 uur per dag buiten in de wei, ofwel een uur of 11-12.Ik wil graag weten (als kersverse EV eigenaar) hoe jullie paarden het op het gras doen. Kunnen ze daar goed tegen, of krijgen ze de kolder in de kop of andere ongemakken. Straks gaat het gras weer groeien en ik wil me een beetje voorbereiden op wat ik kan verwachten. Vooruitdenken is fijn
mrie schreef:Ik wil graag weten (als kersverse EV eigenaar) hoe jullie paarden het op het gras doen. Kunnen ze daar goed tegen, of krijgen ze de kolder in de kop of andere ongemakken. Straks gaat het gras weer groeien en ik wil me een beetje voorbereiden op wat ik kan verwachten. Vooruitdenken is fijn
mrie schreef:Ik wil graag weten (als kersverse EV eigenaar) hoe jullie paarden het op het gras doen. Kunnen ze daar goed tegen, of krijgen ze de kolder in de kop of andere ongemakken. Straks gaat het gras weer groeien en ik wil me een beetje voorbereiden op wat ik kan verwachten. Vooruitdenken is fijn