Het is jammer dat je er vanaf het internet zo weinig over kunt zeggen Ghashira. Ik hoop voor je dat Jull nog bij draait. Mocht je het even niet meer zien zitten mag je hem altijd tijdelijk hierheen brengen. En leuk dat je nog een liefhebber hebt gevonden, als ze ook bokt heeft..

och sorry NessaX, ik dacht dat als je echt interesse in haar had je haar ondertussen wel al gekocht had(tenminste zo ben ik
)geen idee of shadow19871 al een afspraak heeft om te gaan kijken, als dat zo is laat je toch wel even weten hoe het gegaan is shadow? ben heel benieuwd!
mijn zus is gisteren voor het eerst van de spikkel afgedonderd
ze waren al behoorlijk fris, wrs door het weer, zelfs Wolf kon de eerste 100 meter niet normaal rechtuit lopen, gekke pony. We waren net lekker aan het draven in het bos, komt er opeens vanuit het niets een vrouw met een hond om de hoek, de spikkel schrok zich dood en draaide ineens om en mijn zus zwaaide er zo af. Spikkel op de loop, Wolf en de shet erachter aan, ik had Wolf gelukkig redelijk snel weer onder controle en zodra Wolf stopte, stopte de spikkel ook en die kwam keurig weer rustig terug stappen, kon hem zo weer pakken. Mijn zus had ook niks dus weer opgestapt en verder gereden, de rest van de rit ging wel normaal, de spanning was er in 1 keer uit 
ondertussen aan het wachten op het mooie weer
Gelukkig dat je zus niets aan de val heeft over gehouden.
Ik wacht het allemaal wel af en zal hem morgen ook even rijden, kijken hoe dat gaat.. Als het niks wordt is het ook niet erg, dan zoek ik gewoon rustig verder, maar als het wel wat is, zou het natuurlijk wel leuk zijn, 2 koniks en dan compleet anders van karakter. We zien wel.
voor het eerst in het andere gedeelte van het bos geweest en ergens een afslag oid gemist. Denk dat we ongeveer 25km gereden hebben, niet eens zo ver dus maar zo lang over gedaan omdat we geen idee hadden waar we waren
Ik heb haar vooral voor het buitenrijden dus maakt het mij niet zo gek veel uit, al wil ik er volgend jaar wel aan gaan werken omdat ik ook graag af en toe voor de lol een parcourtje wil gaan springen.