zo'n witte is toch wel erg chique
Ze is weer helemaal goed na de osteo begrijp ik? En weer wat paarden in de lappenmand, bah! Hoe gaat het met Leo nu? Hoop dat het vocht snel wegtrekt, ziet er altijd zo zielig uit. En Rosie met haar dosie
Lijkt alsof je jeuk heeft gehad en een paaltje het slachtoffer is geworden, hoe gaat het vandaag met haar?Gaaf Valkje zijn eerste galopje! Hij doet het al netter dan wij dat doen
En Pennypony Jou
Hoewel, zo lief en onschuldig istie heus niet altijd toch
Maar dat koppie is om te smelten. Jack heeft ook zo'n onschuldige look
Melody en zn grapjes
Laat je dochter dat er maar snel uitrijden haha! Lloyd heeft de hele week vrij gehad, 1x beetje borstelen voor de rest gewoon echt vrij. Wilde vandaag oppakken, maar nu ben ik gewoon superverkouden/niet fit. Morgen obstakelen en daar wil ik wel heen
dus dan maar zonder keertje trainen daarheen. Kan ik meteen kijken hoe hij zich gedraagt na een week wildernispony

, en vandaag rende de kat door de bak toen Marlon aan het rijden was en zag je Clooney denken: "nou nee....dat kan ik echt niet maken....laat maar..." 

Er is niks mis met haar oog hoor (gelukkig!), ligt aan mijn mobiel waarmee de foto's gemaakt zijn.
Ik heb echt talent voor ziek worden op verkeerde momenten, Kerst, wedstrijd.. Name it; ik ben ziek