Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

want het bewijst maar weer dat een pony kan meekomen tussen de dure dressuurpaarden.
Saaams schreef:Dat geloof ik graag hoor! Ik vraag me af wat de meeste handelaars denken bij aanschaf. Al zou ik niet snel via een handelaar een paard kopen. Ik wist in het begin ook niks van de klasses, blij dat Beauty toch klasse 1 is.
Ik denk dat Beauty daar niet goed genoeg was voor de hunting.
). en ik vind Wirstmuhle Delaney (schrijf ik het zo goed?) ook echt tof! Van al die nieuwe lijnen van nu heb ik weinig verstand maar ik vind ook dat ze onderschat worden die topconnemara's. Hoe vaak wij niet op wedstrijd hebben gehoord: wat zijn dat voor pony's en als je dan zegt een Connemara kijken mensen je aan van
Ze waren zo onbekend. Gelukkig zijn er nu meer dus worden ze wel ietsje bekender.
Waar is hij naar toe gegaan?

SkyMarian schreef:Easter niet meer in NL?Waar is hij naar toe gegaan?
![]()
Ik heb echt geen biet verstand van de verschillende foklijnen. Wel ben ik groot fan van alles met die mooie stevige ronde kaken/ wangen.![]()
Qua springtalent stond die van mij niet echt vooraan. Zelfs met een meer getalenteerde amazone op springvlak is het net bambi die over een twijg struikelt. Tenminste ....als ze er overheen gaat.