Vandaag naar het bos geweest, naja rottermeren.! Maar wouw.! Wat heb ik een geweldig paard zeg. Zo gaaf. Zo braaf. En zo relaxt.!
Ik zit even op een roze wolk.!
Ze liep ook fijn.. Dus voortaan maar gewoon naar het bos.. Vervelend zeg

Betref een titel:"the place to be, Connemara topic!!"
Dit plaatje wilde ik nog ff met jullie. Vande week zelf de teks geschreven, eventjes met het besef dat ze echt nog een revalidatie paard is. En ookal willen we heel veel, soms moeten we echt nog een stapje terug doen.

en zoooooo braaf in de parade, terwijl het eigenlijk niets voor hem is in een groep met meer paarden lopen, want hij werd daar tot nu toe erg opgefokt van. hij mocht dus lekker met zijn neus in de lucht en kon alles goed bekijken, wat hem dan ook wel weer rust gaf, daar zijn we wel achter. en met de prijsuitreiking zo mooi en geduldig wachtend en om zich heen kijkend. echt zo trots op die pony! kijk, dan ben je dus 2 dagen verder en nog steeds heel blij!!!
En ja hij heeft een volle zus Finn Rinaldi. Die staat ook in Delft, ze lijken totaal niet op elkaar ook niet qua karakter. Zus lijkt qua uiterlijk sprekend op haar vader en Huckel is weer bijna het evenbeeld van zijn moeder, Silverfinn. Heb je hem alleen gezien of ook echt in actie gezien?