Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeanine84 schreef:Sjaantje ik heb er helemaal geen verstand van maar ik ben wel benieuwd naar jouw kijk erop..wat vind jij Amaretto nu waard dan? Niet kijkend naar de toekomst..maar op dit moment!
KarinvdM schreef:Jeanine84 schreef:Sjaantje ik heb er helemaal geen verstand van maar ik ben wel benieuwd naar jouw kijk erop..wat vind jij Amaretto nu waard dan? Niet kijkend naar de toekomst..maar op dit moment!
Dus jij neemt de aanleg van een jong paard niet mee in z'n waarde? Dat vind ik apart.
KarinvdM schreef:Dus jij neemt de aanleg van een jong paard niet mee in z'n waarde? Dat vind ik apart.
farahmunda schreef:@ sjaantje en jeanine : ik weet het niet hoor maar zijn jullie 'meningen' ook niet verschillend door dat jij; sjaantje, meer op dressuurpaarden doelt en jeanine op springpaarden???
Ik vind dat persoonlijk totaal verschillende werelden! Springpaarden worden pas in het parcours 'echt duur' . Bij een dressuurpaard zie je de 'beweging' meestal eerder.
farahmunda schreef:goede, brave, mooie sportpony's zijn inderdaad erg duur in vergelijking met paarden! Maar dat komt ook doordat er gewoon niet heel erg veel goede, brave, mooie(sport)pony's zijn.
Bovendien: Wat je vraagt, is nog NIET altijd wat je zult krijgen!!!
MyWishMax schreef:Amaretto - 12.500 (Sjees Sjaan, wat een lekker dier weer)