Hou dat vast Bar..... zeggen wij nog even heulemaal niks.
Help hem wel herinneren Elysa.
EAST
Geplaatst: 05-06-16 12:02
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag een fotograaf laten komen. Die heeft wat rijfoto's van mij en Eastern gemaakt en ik kan niet stoppen met ernaar kijken. Ik zal straks wat posten!
En ik ben ook benieuwd naar jou foto's van Sky, reden jullie mee in de dressuur of springen?
Mocht er gister trouwens nog iemand foto's gemaakt hebben van onze Karel dan hoor ik dat graag, zelf staan lezen en dus weinig mee gekregen
Marrit13
Geplaatst: 05-06-16 12:28
Ik heb hele Karel niet gezien Tijden waren zo dat het net misliep. Gelukkig jou en Murrielle wel even kort gesproken! Gaan jullie zondag ook mee obstakelen? Maar supergaaf dat ze zo relaxed was!! Goud waard
Hier de foto's van Eastern en mij! Wij rijden af en toe met slof zodat hij ontspannen kan lopen. Ik hoef hem enkel vast te houden en hij loopt netjes. Er staat absoluut geen spanning op! Over slof wordt namelijk snel verkeerd gedacht dus vandaar dat ik dit er even bij zet. Eastern is een sterke pony vandaar.
1. Middendrafje
2. Inzet pirouette (Dit zijn we nog aan het oefenen)
3. Wissel springen
4. Liefde
Ik heb er nog véél meer maar dan word het wel een spam haha!
Marrit13
Geplaatst: 05-06-16 14:30
Wat een mooi dier!! Enneh.. In dit topic laten we elkaar in ons waarde, dus geen excuses voor de slof hoor
Tribunals
Geplaatst: 05-06-16 14:31
Leuke pony! Loopt hij zonder slof niet ontspannen?
En idd, wat Marrit zegt
Marrit13
Geplaatst: 05-06-16 14:33
Oh en EAST.. Als behoorlijke Draverfan.. (2 gehad) moet je wel even het woord ex-Draver uit je profiel verwijderen Na koersen zijn het nl nog steeds Dravers, je je hebt ook geen ex-fjorden bijv
EAST
Geplaatst: 05-06-16 14:36
Fijn, er zijn namelijk zoveel mensen die er gelijk op gaan wijzen terwijl ze het paardje niet eens kennen. Dankjewel ik ben ook trots op hem
Hij loopt zeker wel ontspannen zonder slof maar we zijn dan continu bezig met het ontspannen lopen en kan ik me minder goed focussen op zijn oefeningen.. Eastern is erg sterk dus wanneer dat hoofd omhoog komt moet ik weer van voor af aan beginnen. En jij natuurlijk ook bedankt voor je compliment!
PS: Ga het gelijk veranderen!
Marrit13
Geplaatst: 05-06-16 14:36
Naah, heb je Draver even opgezocht op NDR, in 2006 heeft ie tegelijkertijd met mijn Draver gekoerst! Hij werd eerste, Point 3de. Leuk!
Hij heeft het leuk gedaan! Denk dat je via Huybers nog wel koersfoto's kan krijgen, mocht je die niet hebben en willen. Mijn Draver is helaas ingeslapen, maar zoveel plezier van die dieren gehad! Wilde daarna weer een Draver maar ivm een knieblessure zocht ik wat kleiners.. Op Bokt in de topic terecht gekomen, EK bleek dichtbij te wonen, eens bij haar gekeken op wedstrijd en.. Connemara gekocht.. And the rest is history
ZH, en spijtig dat je haar heb moeten laten inslapen. Een Connemara is zeker geen verkeerde keuze zijn net zo leergierig als Dravers. Ik zal eens kijken voor foto's, dankjewel.