Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:15

En... Gefeliciteerd met de punten! Knap gereden!

FelineNanet

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:41

He sjips melody heb ik gemist! Terwijl ik die echt wel had willen zien.

Kiet overnacht helaas in Ermelo.. #)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:46

ooooh wat balen Feline.....

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:48

Jaaaaa dat was ik marrit.

Ach feline wat jammer

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:49

Balen.. Komt vanzelf! Paarden eisen veel geduld..

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:56

Dan heb ik je in de verte zien lopen Emmy! Toch nog bizar dat je nog veel mensen misloopt, jammer! Melody ging knetterhard (hoewel ik niet echt graadmeter ben, ik vind het als snel hard). Maar wat een stoere chick, jullie dochter!

Ah balen Feline... :(:) Morgen weer proberen?

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:58

Uiteindelijk met een tevreden gevoel naar huis toegekeerd. 1ste proef hadden we 205 punten en toen was Huckel alweer 'op'. 2de proef daarom flink puntenverschil met 185 maar was zeker terecht. We hadden vrij weinig tijd tussen de dressuur en het springen en helaas was hij er ondertussen niet frisser op geworden. Alsnog een fijn rondje kunnen springen met 3 balken. Jammer maar volgende keer beter!

Dat we een 2de plaats hadden met de dressuur had ik echt niet aanzien komen, wel supertrots natuurlijk!

Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten :D

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:59

Klopt hij had echt de race modus aan, poeh...veel te hard, daardoor ook de balk helaas, maar ach, weer zoveel geleerd vandaag! En ik zal t aan haar doorgeven, vindt ze vast leuk.
Klopt hoor, ik was ook aan het kijken van wie is wie....hihi

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:05

Balen Feline. -O- Morgen komt het vast goed. :j :(:)

Dag was super. Veel wel gezien en/of herkent. Parade is garant voor kippenvel....en wat kriebelende zenuwen, maar ook heksje was superbraaf. <3

Con24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:33

Goedeavond ,

Sins 8 weken zijn wij in het bezit van een Connemara. Net een paar weekjes 5 en nog zo groen als gras

Vandaag zijn we naar de Connemara dag geweest in Ermelo, maar het viel ons op dat er wel heel veel schimmeltjes meededen,
Is dit een bepaalde bloedlijn?

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:46

Volgens mij is de kleur schimmel het meest voorkomend voor het ras Connemara pony. En wat leuk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst dan! :)

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:47

Maar het kan zijn dat er een bepaald bloedlijn van is hoor, verder niet zoveel verstand van..

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:49

Geen bepaalde bloedlijn maar inderdaad de meeste Connemara's zijn schimmel.

Gefeliciteerd met jullie aanwinst!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:09

Ok..
Hier ook thuis aangekomen......... Redelijk uitgeteld... maar wat heb ik genoten!!

Hucklelover: ik heb jou dus omgeroepen met de prijs uitreiking.. en grrrrrrrrr kan me je gezicht nu niet herinneren... Heb je een foto van je pony? Dan weet ik het vast weer!

Melody:... Ook bij jullie nu even geen beeld........ ( sorry, sorry...) Foto van vandaag?? :o :o

Hier dik en dik tevreden. Zo genoten van alle combinaties, het demo team inclusief invallende Marrit...
Marrit die met ware doodsverachting TOCH ging springen.... en vervolgens 'gewoon' foutloos was, waardoor ze door mocht voor de barrage :)

SM zal zelf wel een update plaatsen hier...denk dat die ook wel tevreden is :D

Verder zelf als een van de eerste starters 183 én 191,5 punten gereden tijdens mijn tweede officiele L2 start. Daar dík tevreden mee, want was zelf niet zo tevreden over mijn eigen rijden. Het lukte me in de warmte niet goed om te te concentreren, waardoor de proeven slordig waren en ik gewoon ook weer in mijn eigen gnoompjes houding ging zitten ( de nieuw ingeoefende houding is overduidelijk nog niet geautomatiseerd :D ;) ).

Vervolgens mocht Jou royaal bijkomen en heet een paar uur later Eline Jou gestart, en die rijdt dan "gewoon" 195,5 en 201,5 punten en gaat dus met 4 winstpunten én de eerste prijs naar huis *\o/* *\o/* Helemaal trots op die 2 dus!!

Verder.......tja
Heb ik toch ook gewoon de meest heerlijke pony.. gewoon zélf even zijn goody bag ophalen:

Afbeelding

En oehhh... Feline: Dat voelt vast niet fijn.. Maar verstandige beslissing... morgen gewoon in alle rust laden...
Laatst bijgewerkt door Punz op 04-06-16 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:11

Hoi, hier ook weer thuis. Balen Feline, maar wat hebben jullie een onwijs geduld! Knap!!! Hopelijk morgen in alle rust snel de trailer op.
We vonden het weer super leuk. Nienke foutloos rondje en foutloos barrage in de BB, veel lol met de kür, Rebel keek 1e deel heerlijk naar de sterren, maar dat mocht de pret niet drukken. En ik op onverklaarbare wijze een 2e plek bij de dressuur.
Bedankt voor de organisatie!!

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 03:14

EK19 schreef:
boven de 21 .... := dat valt toch wel mee haha

Oh jongens nog een paar nachtjes slapen tot het ONCK *\%/* en ook gelijk het begin van mijn vakantie {:}

Klopt Marieke, beide jaren, zelfs daarvoor volgens mij ook in het Z. (vanaf mijn 16e met hem in het Z gereden!) Helaas helaas tijden zijn veranderd en mis ik het rijden nog iedere dag met hem!! |(
Echt heel erg leuk dat er steeds meer connies in de buurt rondlopen. En je zou toch denken dat ze op onze PC hadden kunnen weten dat ik into the connies ben :')

Klopt ook hoor! Toen we Clooney voor het eerst zagen had Gabrielle het al meteen over jou en je Connies! ;-) Maar toen wist ik niet hoe jij eruit zag...kende jou alleen als combinatie samen met Ben van die keer dat ik je zag in Loenen.... :D

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 03:18

Jeeee....wat veel geschreven hier al weer zeg! Maar....het was ook Connemara-dag natuurlijk!!! *\o/* Bikkels zijn jullie hoor, met die warmte...pffff... {:}

Gefeliciteerd allemaal met jullie prestaties!

En het "zelf ophalen" van je goody-bag vind ik echt wel het toppunt....haha.... :+

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 08:29

Punz we hebben elkaar wel even gesproken. Ik was in korte broek, hemdje en met een beugel hihi zoveel volwassenen zijn daar niet mee dus misschien weet je het weer? Was na je proef.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:00

Hier een über trotse connie eigenaar, wat is Karel toch enorm braaf!!

De hele dag geen pas verkeerd gezet, tussendoor relaxen op stal (heerlijk die stal, zeker met de temperatuur). En dan de parade, zo cool!

Zal ze dan toch in d'r Ierse leventje al wat gezien hebben ...

Ik vond het super gezellig, heb een aantal van jullie gesproken.

Feline succes met kiet zo meteen !!

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:07

Zo reden wij rond tijdens de parade/ereronde;

Afbeelding

Vandaag maar een buitenritje maken. Heeft ie wel verdient :D

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:09

Gave foto! Iedereen ook goed gereden. :D

Larry in actie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:04

Super gave foto's! Je ziet dat het echt pony's met talent zijn. Elk jaar wil ik graag naar het ONCK maar het komt er elke keer niet van.. Maar het lijkt me zo tof om met Eastern tussen zijn soortgenoten te lopen haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:16

Ja het was weer zo leuk gisteren. Moet je een keer doen hoor. :j

Verslagje van mij volgt nog. Wacht nog op het beeldmateriaal van mijn liefhebbende echtgenoot die vandaag de hele dag voor een klant aan het werk is. :) Sneakpeak al gehad.....oooooohhhhhhh ik ben er weer blij mee. <3 <3

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:22

SM; heel leuk trouwens dat je mij had getipt bij Arno!! :D

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:26

Uhuh. <<) Moest gelijk aan jou en Ler denken. Arno geskupt dat hij dan wel rap moet zijn ivm de overstap naar de paarden. :D