Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SkyMarian

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:25

Ontbijt op, spullen klaar....op naar stal. :evaw:

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:40

Ik kan het lijstje niet meer vinden wanneer iedereen hier moet starten. Heeft iemand hem nog opgeslagen?

Veel plezier :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:46

Staat op website!
Wij zitten aan ontbijt hier :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:48

Die weet ik ja :+
Ik bedoelde de andere, zal nog even zoeken.

Eetsmakelijk.

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:33

Bar schreef:
EAST schreef:
Hallo allemaal,

Ik Google soms de naam van mijn paard en gek genoeg zag ik zijn naam voorbij komen in dit forum. Zijn naam is Eastern Light Westland en is een Valk kleurige connemara pony. Degene die het bericht heeft geschreven had het over zijn moeder Starlight en zijn vader Ashfield. Het lijkt me dan ook Superleuk om deze persoon te vinden. Ik heb Eastern nu al 5 jaar in mijn bezit en ik zal niet zonder hem kunnen :). Het bericht is geplaatst op 15 juni 2015, ik heb alles uitgepluist en elke pagina van het forum gehad maar ik kan het echt niet vinden.

Ik zit helemaal niet op Bokt maar ik ben nieuwsgierig geworden en heb even een account aangemaakt. Ik weet dan ook niet of ik dit zomaar mag plaatsen hierzo.. Misschien dat ik het leuk vind en er actief op word.

Hoi East,

Misschien bedoelde je mij? Mijn zoon heeft Starlight een aantal jaren gereden en ze is tot haar dood in 2013 bij ons geweest. Zie foto's in mijn profiel.

Oh wat supertof! Wat lijken ze op elkaar :).
Wat jammer dat ze er niet meer is.. Heeft ze Eastern bij jou gekregen of bij de vorige eigenaar?

Hier een foto van Eastern.

Afbeelding

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:17

Ik denk wel dat ik na jou dochter moet Emmy7! Leuk :) iedereen heel veel succes vandaag en vooral veel plezier :D

Mijn dag begon met op de wekkerradio 'This is gonna be the best day of your live' dus dat is al een goed voorteken ;)

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:31

Morning

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:37

Camera en ik hebben ermelo ook gevonden :+

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:55

Veel plezier allemaal!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:15

Ik ben weer een dekje rijker, vreselijk die ruiterwinkels :')

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:42

Ah chill Jackson staat weer in uitgelicht <<)

Ik baal enorm want ik kan er dus niet bij zijn vandaag.. Toch wil ik jullie allemaal heel veel plezier en succes wensen! Houd op me de hoogte :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:44

Zijn er al punten bekend? :D

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 19:41

En hoe was het?

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:17

Kiet en ik zijn nog in Ermelo, zo nog een keer proberen en anders morgen laden. Baal wel, maar ben blij met de hulp van Murielle (Muurp op bokt) van Karel, die op dezelfde manier als ik werkt en het even over kon nemen.

Hopelijk dus vanavond alsnog met Kietje naar huis...

Verder gisteren heerlijke rit op de Veluwe gemaakt en vanochtend 2x winst gereden in de proeven. Vrij onverwachts. Al met al zo trots op mn peerd, ondanks alles doet ze het toch maar even. En dat nu de trailer niet gaat kan ik haar niet aanrekenen. Nu aan de frietjes en dan zometeen weer met een frisse blik een laatste keer proberen :)

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:24

Hopen dat het lukt Feline.. Eetsmakelijk nog! :o Gefeliciteerd met je winst!

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:25

En was trouwens heel leuk mensen bij boktnamen te plaatsen, eindelijk! :)

Dankjewel, ik duim dat mn herriemerrie met me mee wilt :)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:34

Tuurlijk gaat ze met jullie mee. :j
Goed dat je de rust hebt weten te bewaren!!!! +:)+

Alexandra_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:44

Ben benieuwd naar de verslagen, hopelijk heeft iedereen het naar zn zin gehad!!

East: leuk om Eastern Light weer eens te zien. Ik heb hem heeeeeel lang geleden voor het laatst gezien :) wij hebben een halfbroertje van hem uit dezelfde moeder en de volle zus van Starlight :)

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:49

Oh super tof! Volgend jaar probeer ik ook met hem naar het ONCK te komen. Zo leuk om familie van Eas te zien.. Ben benieuwd of ze ook karaktereigenschappen van elkaar delen!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:52

Het was weer een gezellige dag! Bedankt allemaal! :D

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:59

Oooh Feline ik hoop dat het inmiddels gelukt is.
Ik vind je wel een topper hoor, zo relaxed dat je eronder blijft!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:01

He jammer van Kiet, maar veel prikkels gehad; ik snap het wel. Hopelijk staat ze er snel op straks!

Ik heb zó genoten van de pony! Wát een braaf en veelzijdig paard. Onze laadproblemen zijn voorbij, hij reist fijn en kon ook wat langer wachten op de trailer. Eenmaal uitgeladen gister, hij keek naar links.. En naar rechts.. Keek de histerische passerende KWPN-er eens vragend aan:"wat maak jíj je druk" In de stal was het eten snel gevonden. Avonds even rondje gereden en gesprongen (de hindernissen leken hier ineens toch veel groter :') )

Vandaag eerst gesprongen, mán wat vond ik het eng en mán wat heb ik een geweldige pony! Die me overal overheen loodst. Barrage was slordig, we waren ook echt wel moe.

Middags het impulsproefje, ging netjes. Hij schopte het C-bordje om en vond het leuk om daaroverheen te springen :') Ik hou wel van dat soort grapjes. Anyway, netjes maar weinig power en niet gedurfd gereden. Toch nog 193pnt.

Toen.. Ja toen was het grappig.. EK zou op Lloyd met het demoteam meedoen. Echter was er een combi uitgevallen en kon zij op Jou en toen moest er nog iemand bij. En alle ogen van de in de groene bodywarmer gestoken mensen waren op ons gericht. Mijn vriend snapte al dat ik daar niet onderuit zou komen dus.. Weljaaa ik doe wel mee. Ik rij wel achter iemand aan joh. En potverdikkie ook dat deed ie geweldig!! Nee het was niet perfect maar zonder ooit geoefend te hebben heel trots.

Toen we thuis kwamen galopeerde hij tevreden een rondje door het land. Dus ONCK 2016 was er 1 van heel, heel veel overwinningen voor mij en de bevestiging dat ik de meeste fantastische pony ever heb <3

Snel een screenshotje;

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:08

Ik heb je inderdaad gezien tijdens demo en springen, echt super gereden!

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:09

Ook wij hebben ontzettend genoten. Eerst vanmorgen al vroeg op pad en na anderhalf uur kwamen we aan in ermelo. We zijn begonnen met dressuur, waar we dus echt niets van verwachtten. Allereerste x met onze dochter en heel spannend. Man oh man, melody zat vol energie, die had echt geen last van de warmte, poeh. Maar boven verwachting deed hij de proefjes super braaf, ik stond versteld, sanne stond versteld en we waren beide super trots. Al waren de proefjes wel wat gehaast.... Toch 183 en 178 punten, die laatste was door verkeerd rijden helaas 180-2, maar dat mag de pret niet drukken. Na dressuur melody lekker afgesponst en eventjes wat gras laten eten, ander zadel erop en weer aan de bak voor het springen. Helaas een balk, ook hier was het wat te gehaast, haha maar ach. Melody weer lekker afgesponst, lekker brokjes gegeven en daarna op de trailer gezet. Na een paar uur wachten mocht hij er weer af voor de parade en wat was hij braaf!!! In de grote groep en geen pas verkeerd. Een stralende dochter en dus een trotse moeder die de parade echt wel een kippenvel momentje vond. Sommige van jullie even gezien en/ of gesproken, anderen echt heel niet gezien.....sorry. Maar wat een geweldige dag! Voor herhaling vatbaar en nu uitgeteld op de bank....foto's volgen. Mochten er nog mensen zijn die sanne en melody op de foto hebben dan hoor ik dat graag. En verder alle prijswinnaars gefeliciteerd!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:14

Wij hebben foto's van haar springen geloof ik, Emmy! Vanaf de tribune. Was jij die dame met korte broek en spiegelende bril die erbij liep?