Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:41

Leuk! Al die voorpret! Veel succes allemaal morgen! En veel plezier natuurlijk! Qua temperatuur lijken we echt wel in een ander land te wonen vandaag. Hier nog echt een fleechevest aangehad de hele dag, met buiten een regenjas erover. En de bak is bijna een zwembad!

Saaams

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:49

Ziet er goed uit, hij is al ingeburgerd zo te zien :D

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:04

Larry ook gevlochten en gewassen! :)
Afbeelding
Afbeelding

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 21:24

Wij zijn er ook klaar voor. *D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 21:47

Iedereen veel plezier morgen! Volgend jaar kom ik zeker

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 22:08

Rock7 schreef:
Sinds kort heb ik ook een connemara van 2 jaar jong :) Summertime du lys

Hey je hebt het zusje gekocht van mijn nieuwe pony Skyfall du lys . Ook 2 jaar

Gefeliciteerd heb je een foto ?

Afbeelding

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 22:25

Hoewel ik helaas niet de tijd heb om actief te posten, wilde ik toch mijn startijden doorgeven:
12.04 & 12.19 dressuur
rond 13.40 springen

Ik zit op een bruine pony en ben zelf in het blauw. Een praatje maken vind ik altijd leuk en foto's natuurlijk ook :D

Geen idee of het wat wordt morgen, vandaag waren Huckel en ik nog in discussie over het tempo dus ben benieuwd wat ie morgen doet :') En met springen heeft ie door dat deze hindernissen wel losse balken hebben (in tegenstelling tot de cross) dus dat is ook afwachten.

Ik heb er wel onwijs veel zin in!

Chalida87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 22:27

Hoi allemaal,

Ik heb een connemara van 1.59 cm (lekker groot he *\o/* ) van Laerkens Cascade Dawn, iemand hier heeft hier ook een connemara van zag ik :j ! Ik heb haar nu drie maandjes onder het zadel, ze is vier jaar. Ik rij haar nu door in de dressuur met les. Ik rij haar met een boomlooszadel, de Barefoot London. Het is echt een super fijn paard, werkwillig, lief, veelzijdig, nuchter, leergierig _/-\o_ .. Ik ben benieuwd of iemand weet wat Laerkens Cascade Dawn heeft gelopen qua niveau in de dressuur /3 ? En eventueel in het springen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 22:47

Laerkens Cascade Dawn is een Deens gefokte Connemara , die invloedrijk is binnen de Ierse Connemara fokkerij. Er zijn nogal wat nakomelingen v hem in Ierland.
Hij is in ieder geval geshowd. Zijn sport resultaten weet ik zo niet. Hij heeft wel goed springende nakomelingen .

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 22:49

Huckellover: volgens mij start je dan net voor de dochter v Melody of niet ?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 23:11

Hier een merrie van Learkens cascade dawn. Namelijk Laerkens Beauty :D

Wat een gave merrie heb jij! Bjuut heeft nog niks gepresteerd, lekker veelzijdig maar absoluut geen uitblinker zoals de knappe JouJou, ik blijf onder de indruk van zijn middendraf. :D

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 23:22

Hallo allemaal,

Ik Google soms de naam van mijn paard en gek genoeg zag ik zijn naam voorbij komen in dit forum. Zijn naam is Eastern Light Westland en is een Valk kleurige connemara pony. Degene die het bericht heeft geschreven had het over zijn moeder Starlight en zijn vader Ashfield. Het lijkt me dan ook Superleuk om deze persoon te vinden. Ik heb Eastern nu al 5 jaar in mijn bezit en ik zal niet zonder hem kunnen :). Het bericht is geplaatst op 15 juni 2015, ik heb alles uitgepluist en elke pagina van het forum gehad maar ik kan het echt niet vinden.

Ik zit helemaal niet op Bokt maar ik ben nieuwsgierig geworden en heb even een account aangemaakt. Ik weet dan ook niet of ik dit zomaar mag plaatsen hierzo.. Misschien dat ik het leuk vind en er actief op word.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 23:23

Wow Chalida mooi dier !!!

Hier uitgewerkt, de trailer zit alvast aan de auto, manlief heeft zelfs de auto gewassen <3

En stond net met de opscheplepel de slobber van ons prinsesje door te roeren <3 _O- _O-

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 00:00

Ik heb er ook eentje van laerkens Cascade Dawn, mijn connie is ook geboren in Denemarken en geïmporteerd tegen een paar honden :'). Kiet heeft geen springtalent, wel talent om vooral niet te willen springen en baas heel raar vinden dat baas het wél leuk vindt. Ze is wel ontzettend zachtaardig en werkwillig (afgezien van het springen dan..)

Slaapzaal ONCK: eline in een ... pak voor de pas de deux, wat zien jullie morgen wel. Iedereen is in spanning aan het kijken hoe ze zich aankleed :')

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 00:03

Feline........FOTO!!!!!!!!!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 00:03

En haal de alcohol weg bij Eline!

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 00:09

Nee :) :) :)

Nu komt iedereen sowieso :D

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 00:35

EAST schreef:
Hallo allemaal,

Ik Google soms de naam van mijn paard en gek genoeg zag ik zijn naam voorbij komen in dit forum. Zijn naam is Eastern Light Westland en is een Valk kleurige connemara pony. Degene die het bericht heeft geschreven had het over zijn moeder Starlight en zijn vader Ashfield. Het lijkt me dan ook Superleuk om deze persoon te vinden. Ik heb Eastern nu al 5 jaar in mijn bezit en ik zal niet zonder hem kunnen :). Het bericht is geplaatst op 15 juni 2015, ik heb alles uitgepluist en elke pagina van het forum gehad maar ik kan het echt niet vinden.

Ik zit helemaal niet op Bokt maar ik ben nieuwsgierig geworden en heb even een account aangemaakt. Ik weet dan ook niet of ik dit zomaar mag plaatsen hierzo.. Misschien dat ik het leuk vind en er actief op word.

Hoi East,

Misschien bedoelde je mij? Mijn zoon heeft Starlight een aantal jaren gereden en ze is tot haar dood in 2013 bij ons geweest. Zie foto's in mijn profiel.

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 01:32

Volgensmij hebben we een bekende in uitgelicht *\o/*

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 06:43

Wat leuk al die nieuwe gezichten. :) Blijf vooral plakken hier. :7

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 06:49

Welkom voor iedereen die er nieuw bijgekomen is, veel ineens, leuk hoor!
Huckellover, volgens mij moet je net na onze dochter sanne met melody? Startlijst ligt al in de auto...
Onze man wil toch echt liever onherkenbaar naar ermelo, pfff gister twee uur bezig geweest met wassen enzo, is ie me toch een partij smerig toen ik net bij hem kwam....stout!!
Dus vanmorgen om 6 uur stond ik alweer te poetsen en flodderen met water, wat hij niet echt een goed idee vond tijdens zijn ontbijt, maar ja. Nu mag hij nog even een kleine twee uurtjes het land in en dan mag hij meeeeeeeeee!
Tot straks allemaal!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 06:50

Inderdaad hoe meer Ieren hoe meer vreugd ;-)

Nou, mijn bedje ligt wel heul lekker, maar toch maar eens kijken hoe de prinses haar huidje behandeld heeft .....

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:02

Emmy: er zijn hier ook wasplaatsen, met warm water !
Dus gewoon inladen en hier wassen !

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:10

Oh hoe luxe is dat !!!! Kan hij zich zelfs nog ondersmeren in de trailer }:)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:13

Inderdaad,dus geen stress!