Oeps...en ik hou me altijd liever op de achtergrond. Het zijn de topics van Elise en ik ben maar het hulpje hoor.
En ja, Bar, Una is de tante van O'Kay. Dat kun je in het echt goed zien, dezelfde uitstraling, waarbij O'Kay alleen veel zelfverzekerder is en Una wat meer in zichzelf gekeerd. Logisch natuurlijk, gezien de verschillende ervaringen die de dames in hun leven opgedaan hebben. Voor het huidige (en toekomstige) veulen van Una is speciaal voor goede springhengsten gekozen, omdat Elise heel graag een soort van O'Kay zou fokken om verder te gaan in de SGW
Curly2day: er loopt een (kennelijk veel gelezen!) topic van mijn buurvrouw Suelza op Bokt over Cookie. En daarin figureer ik als 'afstofbuuf'.
Saaams
Geplaatst: 02-06-16 08:44
Je betekent voor haar natuurlijk meer als afstof buuf. Wat leuk dat jullie zoveel samenwerken en je hebt echt een goed gelukte kruising. Start je er zelf ook mee?
Ze mogen best lang zijn. Wil eigenlijk graag even uitproberen met welke lengte ik er wel bij kan. Ik heb nu 2 cm spoortjes en ik kom er alleen bij als ik mijn been dubbelvouw en mijn teen naar buitendraai. Ik schurk met het spoortje langs de buik. Aangezien ze toch nog meer van het been af moet en een tikje met de zweep toch wat veel storing met de hand geeft (lees een remmende werking) gaf de juf de voorkeur aan een spoortje. Dus alles is welkom. Weet alleen niet of ik het op dat moment zelf kan testen. Kan dus zijn dat ik dat thuis moet doen. In dat geval alleen meenemen als ik ze later terug mag sturen.
Zwanenhals is ook nog een optie al komen mijn benen er niet echt onderuit. In theorie zou die 2 cm voldoende moeten zijn, maar in de praktijk gebeurd er geen fluit.
Ja pffff ik zei ook al, dat wordt veel water meenemen. Maar beter zo warm dan regen en onweer
Tribunals
Geplaatst: 02-06-16 21:41
Pfff zo'n fijne les gehad! Echt heerlijk. Pony was doodop maar wat ben ik trots op hem. In het begin wat vervelend (schrikachtig, klieren als het hem te moeilijk werd) maar uiteindelijk super fijn kunnen rijden. Ben echt apetrots haha mijn topbeest!