Van harte gefeliciteerd met je rijbewijs..
Rosie mag op Chique met der nieuwe bling bling..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Schittert ook mooi in de zon zo!
Clooney wilde niet zo enthousiast meedraven dus de vriendin die mee gaat helpen pakte even een rijzweepje. Ze deed er nog niets mee, maar Clooney zag het en sprong ineens opzij op mijn schoenzool terwijl we aan het rennen waren. Ik kletterde dus tegen de grond (waren net op de stoep aan het oefenen...) Clooney helemaal in paniek toen ik viel. Ze is naar de stallen gerend (waren daar vlakbij aan het oefenen) en stond daar snuivend en trillend te wachten. Daarna nog wel fijn geoefend met een blikje met muntjes.
)
Tenminste ik kan er wel om lachen.. Hoe gaat het met jou? Heb je er niks aan overgehouden
..

Change3x schreef:Schirocco, ontsteking remmers + koelingsgel erop smeren. Bijvoorbeeld Compagel! Helpt heel goed en is fijn voor je pony.
Marieke, oeii! Met een beetje oefenen komt dat vast goed!

Change3x schreef:Groene leem smeren wij ook vaak op dikke knieën! Ook goed spul.
En superlieve foto.

(haha, ff plagen!)
Oja, en schoenen waren al niet nieuw maar, maar nu zool er echt onderuit... Mooi excuus om nieuwe te kopen!