Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BianCatjee schreef:Sasika wat fijn dat je weer een stapje verder mag! Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan!
Alle reacties op mijn vraag over het zadel, uiteraard gaat dit met de zadelmaker/passer gedaan worden![]()
Mijn vraag was meer wat voor soort jullie erop hebben liggen, wat fijne zadels zijn etc. Ik ken alleen de wintec, tekna en de boomloze die ik nu heb.. vandaar mijn vraag, wellicht dat iemand zoiets heeft van ja dit merk raad ik je echt aan of juist af
Love_Rosie schreef:BianCatjee schreef:Sasika wat fijn dat je weer een stapje verder mag! Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan!
Alle reacties op mijn vraag over het zadel, uiteraard gaat dit met de zadelmaker/passer gedaan worden![]()
Mijn vraag was meer wat voor soort jullie erop hebben liggen, wat fijne zadels zijn etc. Ik ken alleen de wintec, tekna en de boomloze die ik nu heb.. vandaar mijn vraag, wellicht dat iemand zoiets heeft van ja dit merk raad ik je echt aan of juist af
Ben je lid van SF club op facebook? Als je daar op zadel zoekt krijg je heel veel zoekresultaten.
BianCatjee schreef:Sasika nog even antwoord op je vorige vragen
Ik kan Maestro zeker blijven volgen, ze hebben me op Facebook en insta toegevoegd en als ik wil mag ik altijd langs komen.
Tsja daar twijfel ik over, wil haar wel een keer laten "behandelen" maar weet niet zo goed wie daar de juiste persoon voor zou zijn..
Gewoon een paardenmasseur of juist weer iets heel anders, dus mocht iemand een tip hebben wie ik het beste kan laten komen? (Ben erg leek op dat gebied, nooit echt nodig gehad)
dierfysio schreef:BianCatjee schreef:Sasika nog even antwoord op je vorige vragen
Ik kan Maestro zeker blijven volgen, ze hebben me op Facebook en insta toegevoegd en als ik wil mag ik altijd langs komen.
Tsja daar twijfel ik over, wil haar wel een keer laten "behandelen" maar weet niet zo goed wie daar de juiste persoon voor zou zijn..
Gewoon een paardenmasseur of juist weer iets heel anders, dus mocht iemand een tip hebben wie ik het beste kan laten komen? (Ben erg leek op dat gebied, nooit echt nodig gehad)
Betreffende behandelen van een dier: daartoe zijn enkel dierenartsen en dierfysiotherapeuten bevoegd. Masseurs mogen geen blessures behandelen. Die mogen alleen een soort "wellness" behandeling geven. Weet dat er talloze behandelaars zich niet aan die wet houden, maar dat is niet oké uiteraard. In welke regio zit je? Misschien kan ik meedenken voor een fijne collega in jouw buurt.
dierfysio schreef:Driebergen is dichtbij Leusden, waar ik zit. Als ze niks mankeert, waarom wil je haar dan laten behandelen? Een soort reguliere check, om pijntjes en kleine blessures uit te sluiten cq te fixen voor ze grotere ellende geven?
BianCatjee schreef:Sasika wat dijn dat jullie weer een stapje verder mogen! Kan me voorstellen dat je er blij van word
Hier gaat het goed met mevrouw, helaas heb ik niet zoveel tijd om veel met haar te doen.. baal er zo van
BianCatjee schreef:MarliesR wat leuk ook een Fuchs! Volgens mij heb ik hem wel eens bij Marja gezien, veel geluk met hem!
sasika schreef:Leuk marliesR!! Leuk dier
Ik zie dat je ook een frederiksborger hebt, ook al zo'n fijn ras om mee te werken! Ik heb bij de stal gewerkt waar jou fred gefokt is.
Even een update over Moses, die gaat echt weer heel goed![]()
Werk al flink op kunnen pakken om hem voor het weideseizoen toch nog een beetje af te laten vallen.
[ [url=m/z4Wkd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
sasika schreef:Wat fijn dat Megan zo goed gaat aan de longe, scheelt een hoop last aan de handjes inderdaad. Rustig opbouwen het rijden komt vanzelf weer
Zijn er trouwens meerdere fuchsen met sarcoiden? Moses heeft er een paar zitten bij zijn koker, maar dat kan iets erfelijks zijn.
Ik ben dus heel benieuwd of het vaker voorkomt bij de fuchsen.
sasika schreef:Wat fijn dat Megan zo goed gaat aan de longe, scheelt een hoop last aan de handjes inderdaad. Rustig opbouwen het rijden komt vanzelf weer
Zijn er trouwens meerdere fuchsen met sarcoiden? Moses heeft er een paar zitten bij zijn koker, maar dat kan iets erfelijks zijn.
Ik ben dus heel benieuwd of het vaker voorkomt bij de fuchsen.