Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kwita schreef:Ohh Kim wat heb je toch een mooi paard!.
Hier op deze link nog een Glimp van skylar bij zijn nieuwe baasje, ze beleven de leukste dingen!.Elk berichtje is vooral feest voor mijn dochter ze mist hem nu nog steeds maar beseft dat hij het heel goed heeft daar!.
https://www.bitmagazine.nl/de-kruising/ ... ik/131154/

, en goed aan het verharen. 

Hier gaat het met Nala ook goed. Beetje aan het starten met wat training, maar nog een juiste modus daarin aan het zoeken. Wel gaat buiten wandelingetjes maken steeds beter en ik heb ook het idee dat ze dat leuker vindt dan in de bak trainen. Toch al trots op wat we nu al met haar hebben kunnen bereiken. Ze staat mooi stil met poetsen nu en hoeven krabben gaat beter. Verder staat ze echt op een fijne plek met genoeg ruimte en leuke mensen. Nog een mooie sneeuwfoto van haar! Omdat het even sneeuwde in Nederland. Echt bijzonder! De vacht is nu al een stuk dunner met dat mooie weer. Vealosz dat er nog mooie en fijne ontspannen ritjes bij mogen komen nu het mooie weer er weer is
Jeika schreef:Hij is geboren in een natuurreservaat in belgie, een soort van oostvaardersplassen. Hij is gered van de slacht toen hij 9 maanden oud was.

hij moet wel even naar de hoefsmid, hij heeft best slechte hoeven op dit moment. Maar dat geeft niet, komt vast helemaal goed. Ik kan niet wachten tot hij er is!
Jeika schreef:Wat toevallig! Dat zou zomaar kunnen, er stond daar toen een hele groep jonge koniks! [ [url=m/TfgWi6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NPHoIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een paar fotootjes danhij moet wel even naar de hoefsmid, hij heeft best slechte hoeven op dit moment. Maar dat geeft niet, komt vast helemaal goed. Ik kan niet wachten tot hij er is!

. Brutaaltje en werkelijk van niks bang.

ik denk dat de meest logische reden zijn rotstraal, afwijkende stand en slechte hoeven zijn. Hij was niet echt super kreupel, maar ook niet helemaal lekker. Hij wilde wel graag lopen. Morgen komt de hoefsmid, hij is al ontzettend lang niet bekapt. Hopelijk valt het allemaal mee
gisteravond heb ik hem even aan de longe gehad en hij had energie voor tien.