Denise, jou ken ik. Op HPS had je het ookal meteen goed. Leuk dat je ook op bokt zit joh
ilovemypony6
Geplaatst: 22-04-14 21:06
Dit gaat misschien niet echt over dit onderwerp, maar ik heb gisteren een bericht geplaast over mijn Ijslander. Deze is 5-6 jaar. Is dit te oud om halster- en zadelmak te maken?
nienke555
Geplaatst: 22-04-14 21:07
ilovemypony6 schreef:
Dit gaat misschien niet echt over dit onderwerp, maar ik heb gisteren een bericht geplaast over mijn Ijslander. Deze is 5-6 jaar. Is dit te oud om halster- en zadelmak te maken?
Ja hoor
coldsummers
Geplaatst: 22-04-14 21:08
nienke555 schreef:
ilovemypony6 schreef:
Okee bedankt! De pony is momenteel (nog) niet van mij, maar ik verzorg en speel er wel mee. Ik heb er oa ook borstels voor gekocht en een touwhalster voor gemaakt. Ik hoop ze ook zadelmak te kunnen maken en ik hoop heeeeeel hard dat ze ooit van mij wordt!
Dit zijn toch Exmoor pony's? Dat dacht ik tenminste. Het zijn volgens mij wilde paarden, ze staan in een groot weiland in een kudde samen met nog een kudde schotse hooglanders. Ik fiets er elke dag langs. Ze hebben ook net 2 veulentjes gekregen Ik vind ze echt mooi!