Als het goed is heb ik die wel. Maar weet niet precies hoelang ze zijn.
curly2day
Geplaatst: 31-05-16 14:14
Ik heb nog wel lange rechte sporen liggen, geen idee hoe lang die zijn maar komen aardig in de buurt, kom ze donderdagavond maar ophalen, kun je nog even rijden
Oei jaloers, lekker op het strand geweest met je connie, wij gingen nog wel eens met de pony naar Texel. Karel is er nog nooit geweest, moet maar eens een keer mee
Mochten er trouwens nog pony's vrijdag gevlochten/geknot moeten worden. Ben vrij vaardig met naald en draad en moet altijd verplicht mee groomen met mijn vriendin voor de staartvlecht . Ik ben er vrijdagmiddag al .
En gebokt, zou leuk zijn als we keertje kunnen afspreken! Jij bent toch bij mij in de buurt
Elysa even Anouk een pbtje sturen op fb, is opzoek naar groteE pony!
kitobeer
Geplaatst: 31-05-16 20:02
Ik heb nieuws van de fokker. Over de keuring van skyfall. Het was een korte formele mail. Maar zo is Mevr storme. Hij is goedgekeurd. Ik heb de dierenarts nog gebeld voor meer uitleg die gaat mij terug bellen. Ik ben dus benieuwd of mijn groentje van 2 jaar braaf was of dat hij het ze niet makkelijk gemaakt heeft.
Verder heb ik met haar afgesproken dat hij nog een zomertje bij haar blijft en in september wil ik hem gaan ophalen. Ik gun hem het mooie leventje 24 u op de wei nog een paar maanden. Want vanaf dan verandert zijn leven toch wel erg. Elke avond op stal overdag buiten. Ik heb er eigenlijk wel mee te doen hoor. Maar nu kan het hele denkwerk weer van vooraf aan beginnen. Hoe ga ik dingen aanpakken etc...
wilma84
Geplaatst: 31-05-16 20:14
Gefeliciteerd Kitobeer. Het is een prachtige pony! En al best 'af'.
kitobeer
Geplaatst: 31-05-16 20:26
De Dierenarts heeft zonet gebeld.
Hij draaft en galoppeert heel soepel. Heeft een sprongetje over een plas gemaakt. En zijn overgangen waren ook heel goed. Hart , longen , ogen allemaal goed in orde en hij blinkt als een spiegel. Wel gaat hij groot worden . En hij is al groot. Maar dat vind ik voor mezelf niet erg.