Oeeh leuk Feline! Ik zal mn best doen om zo goed mogelijk te rijden zodat je niet zo veel te schrijven hebt en lekker kan kijken!
Ik doe vrijdags altijd even oefenrondje op terrein, paardjes even laten wennen aan de ringen en even beetje loswerken en dan wassen wassen wassen en wassen hihihi
Verder ga ik nu even verder prutsen met muziek voor de pas de deux
TinekeVD
Geplaatst: 30-05-16 19:15
SM weet je zeker dat je daarheen gaat? Als ik het google kom ik alleen maar tegen dat het definitief gesloten is??? Wij wonen bij hooghalen, dat is een half uur rijden.
Oeefffff.... het dorpje dat in de volksmond DIEEEEEEEM heet.. Nachtmerries...
En ja.. Ook hier heeeeel veel zin in het ONCK ( al is mijn persoonlijke voorbereiding niet ideaal... Iemand heeft mijn pony gekaapt voor heeeuuul veeeul wedstrijden... en ik was alleen maar bezig met houding en zit... en shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttt... nu al ONCK ( terwijl ik toch écht beter weet, dat het idd NU al is...) Morgenavond even proefje oefenen, woensdag nog even......... en dat moet hem dan zijn ( voor mij dan.. pony is er wel klaar voor .. )
Wat gaan jullie weer snel..... Als toevoeging aan de startlijst: Ik rij B dressuur in ring 5 om 12:18 en 12:33 in ring 6: Esther de B op Rebel. Dochter Nienke de W springt BB op Rebel met inspringen om. 9:30 en rijdt s middags B kür. (Verkleed....knutselwerk is nu klaar. Hopelijk is rebel in Ermelo net zo stoïcijns als thuis met de toeters en bellen).
Bak is hier in enorm zwembad veranderd, dus proefjes oefenen. ? Uh....vrijdagavond in Ermelo. ?...
Marrit13
Geplaatst: 30-05-16 21:26
Oh leuk Esje, dan springen jouw dochter en ik tegelijk in! Ik ben die lijkbleke met samengeknepen billen op een bruine
Haha.. veel plezier alvast! Komt vast goed Marrit!.Nienke blijft meestal veel rustiger dan ik. Hopelijk raakt rebel minder in de stress van de muziek dan vorige editie. EN hopelijk hebben we meneer dan weer van 'groen-bont' terug weten te toveren tot vliegen schimmel.
Punz
Geplaatst: 30-05-16 22:05
Marrit13 schreef:
Oh leuk Esje, dan springen jouw dochter en ik tegelijk in! Ik ben die lijkbleke met samengeknepen billen op een bruine
Marrit13
Geplaatst: 30-05-16 22:27
Muziek.... Muziek? Muziek?? Wanneer? Met springen? Waar ben ik aan begonnnen
SkyMarian
Geplaatst: 30-05-16 22:32
Punz schreef:
Oeefffff.... het dorpje dat in de volksmond DIEEEEEEEM heet..
Client: Kommoe uut Diem??? Suus: euh nee.... Client: da dagk al.....kennoe nie.