1,40m is niet bijzonder groot, maar de breedte en idd eigen postuur speelt toch ook wel een rol. Die van mij is iets groter, maar echt een hele smalle.
gebokt
Geplaatst: 28-05-16 21:24
Dan zal ik nog even foto's strooien Binnenkort word het denk ik een fotospam
Er zijn daarstraks wat foto's gemaakt (die zet ik niet openbaar, daar heb ik nog geen toestemming voor gevraagd) en bij de ene denk ik jup geen probleem, bij de andere hmm toch wat te groot . Zooo irritant. Hopelijk groeit ze nog wat of zwaart ze wat uit.
Ik heb vandaag ook nog wat foto's binnengekregen. Helaas wat laat maar het kon niet eerder. De foto's zijn een paar dagen voordat Bosco vertrok gemaakt.
Als ik die crossfoto's zie mis ik het wel. Nog even geduld en dan maar eens in het najaar een lesje bij Rob meepakken.
Tribunals
Geplaatst: 29-05-16 11:09
Crossen lijkt mij echt heel gaaf, ik denk dat Jack dat ook heel leuk vind. Met het springen wordt hij lekker fanatiek en in het bos is het een springend konijn Dat is dan ook meteen het geen wat me tegen houdt. Ik heb het al heel vaak gezegd volgens mij haha maar in het bos is de rem 9 van de 10 keer kwijt
Ik geniet inmiddels van mijn tweede week vakantie en na 3 weken niet gereden te hebben, heb ik het vrijdag weer eens geprobeerd. Nou, misschien was 3 weken pauze wel even goed want het ging geweldig! Balkjes stappen/draven/galopperen, pasjes wijken, veel overgangen, etc. Meneer was lekker scherp aan het been en ontzettend licht in de mond. Teugels waren als touwtjes in mijn handen, zo licht als een veertje af en toe is hij nog wel wat zoekend en de aanleuning is nog niet helemaal constant, maar het gaat de goede kant op
Lekker bezig Maxime! Emmy, gave foto's! Leuk dat roze.
Bedankt voor de complimentjes!
Nog een weekje tot het ONCK. Hopelijk komt de startlijst snel online!
EllyC
Geplaatst: 29-05-16 13:07
Van de week peesbeschermers gescoord bij EJ. Moest van de verzorgsters matchend zijn bij kleding en is dus rood geworden. Gister voor het eerst los gereden. Ging super, mag nog meer voorwaarts maar dat komt wel. (Bijna) geen spanning is het eerste doel, de rest komt later wel.
Dank je, ben er ook nog steeds heel blij mee en kan erg genieten van hem. We hebben het tempo van de africhting wat moeten aanpassen maar nu lijkt het kwartje. Deze week is hopelijk de Bobpop (pop gemaakt van ketelpak) en dan gaan we weer eens galopperen en iemand/iets erop.
Wat een mooie foto's allemaal weer!!! Ik was van plan om dit jaar serieus werk te maken van ONCK voorbereiding, maar dat loopt weer in de soep... Eerst Rebel naar de osteopaat, gevolgd door weekje rustig aan. Toen ik naar de VS voor werk, nu weer net terug en vrijdag is het al zo ver... Maar ach, het zal sowieso wel gezellig zijn!
Heb wel een foto voor jullie. Vandaag rondje rondom Amsterdam gereden om toch lang te rijden met de trailer . En we hebben nu een mini camera (ondanks dat ik er nog achterrij). Voor mij de allergaafste foto van dit jaar, gewoon mn paard op de trailer