Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:28

Even via mobiel gekeken. Ga er maar vanuit dat het geen koopje is.
Jammer dat ze de stamboekgegevens er niet bij heeft gezet. Daar ben ik nu dan wel heel erg benieuwd naar.
Laatst bijgewerkt door Punz op 27-05-16 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:29

Verder...

Heerlijke vrijdagmiddag gehad hier:

Afbeelding

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:34

Chris zit iig al jaren in de connemara's en weet volgens mij heel goed hoe het moet om mooie en goeie connie's te fokken.

Verstandig besluit Saams, al is het niet leuk. Wel leuk dat je komt kijken. Kom je Karel knuffelen :-)

ONCK organisatie :-)
Zouden de bokt connie's met de stalindeling bij elkaar kunnen staan of is het gewoon wie komt die pakt een vrije stal ?

Of is dat gek gedacht, of zit niemand daarop te wachten, kan natuurlijk ook ;-)

Punz

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:39

C2D: er komen naambordjes op de stallen
Dus het is niet maar een vrij stal pakken. Volgens mij staan we gewoon lekker in 1 gang/1 gebouw, dus altijd wel bij elkaar in de buurt :)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:40

En inderdaad: Chris is gewoon een náám..
Dus, nogmaals: ik ga er vanuit dat dit echt goede kwaliteit is, en tja... dan heb je waarschijnlijk geen koopje.

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:41

Ik heb laatst ook gemaild naar chris aangezien ik op zoek was.
En heb dit toen ook gezien. Over prijzen uiteraard niet gehad. Nee zal geen spotgoedkope pony worden. Ik zou wel durven schatten maar ik doe het niet uit respect.
Ik heb het zelf een beetje lastig met foto's van pony's plaatsen die niet van jou zijn ?
Ik heb laatst zelf een foto gepost van mijn nieuwe aanwinst omdat ik hem aankoop. Maar eigenlijk ook te vroeg want de keuring is nog niet rond.
Bijde aalterbreeding farm staan ook nog 3 pony's van 2 jaar te koop. Allemaal ruinen. Ik heb de foto's ervan wil ze wel privee laten zien als je interesse zou hebben.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:42

Punz schreef:
C2D: er komen naambordjes op de stallen
Dus het is niet maar een vrij stal pakken. Volgens mij staan we gewoon lekker in 1 gang/1 gebouw, dus altijd wel bij elkaar in de buurt :)

_/-\o_

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:43

kitobeer schreef:
Ik heb laatst ook gemaild naar chris aangezien ik op zoek was.
En heb dit toen ook gezien. Over prijzen uiteraard niet gehad. Nee zal geen spotgoedkope pony worden. Ik zou wel durven schatten maar ik doe het niet uit respect.
Ik heb het zelf een beetje lastig met foto's van pony's plaatsen die niet van jou zijn ?
Ik heb laatst zelf een foto gepost van mijn nieuwe aanwinst omdat ik hem aankoop. Maar eigenlijk ook te vroeg want de keuring is nog niet rond.
Bijde aalterbreeding farm staan ook nog 3 pony's van 2 jaar te koop. Allemaal ruinen. Ik heb de foto's ervan wil ze wel privee laten zien als je interesse zou hebben.

Maar dit is toch een verkoop advertentie?

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:46

Ja dat is ook weer waar :o

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:51

Kan me voorstellen dat Chris alleen maar blij is als de foto gedeeld wordt. Want inderdaad, ze zet het dier inderdaad zelf openbaar in beeld. En xLes laat alleen maar de al openbare advertentie hier zien.

Prijzen vind ik inderdaad lastig om te noemen, en dat ga ik ook niet doen. Maar ik vind het eerlijk gezegd minstens zo moeilijk als hier een prijs geroepen wordt die ik eerlijk gezegd toch een beetje een belediging vind ( sorry Saams :o :o ) voor een goed/ zorgvuldig gefokte, rastypische ( en ga er even van uit dat ze klasse 1 is/ dan wel klasse 1 waardig is), stamboek merrie..

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:53

Ik heb de (openbare) advertentie geplaatst, geen foto's ;). Die heb ik zelfs niet eens. Zou ik ook nooit doen zonder haar toestemming... Iets openbaars mag gedeeld worden normaal, kan voor haar ook interessant zijn moest iemand het hier zien en interesse hebben.

Ondertussen wat ingelezen en naam heeft ze zeker! Wauw, niet te geloven dat ik er mag gaan helpen. Ben er zeer blij mee. Ik vond haar bij onze ontmoeting gisteren ook een zeer aardige, bescheiden vrouw. Weet waarover ze spreekt en een heel goede ruiter. Heb ook al haar paarden gezien waarvan ook dekhengsten Erin en Irish Boy. Wát een vriendelijke, goed opgevoede hengsten. Echt dikke pluim. Moest ik ooit fokken hou ik Boy zeker in gedachten.

Ik ben alleszins heel benieuwd naar de vraagprijs morgen. Ouders zijn Irish Boy en Skippydoe. Zou top zijn moest ze in mijn prijsklasse vallen (maar zo te lezen vrees ik ervoor) en anders geniet ik van alle momenten die ik met haar (en de anderen natuurlijk!) krijg :)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:57

Irish Boy of Hazelfield:
Afbeelding

Hier op de internationale Hengstenkeuring 2014 in Heeze, waar hij dus reservekampioen werd
Foto doet hem geen recht, wat kán dat dier bewegen!! En inderdaad: heel sympathiek dier, net als zijn eigenaresse

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:00

Tribunals

Irish boy als in Irish Boy of Hazelfield?

Tribunals

Oh Ria was me al voor haha, reactie niet gezien sorry!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:03

Juist ja..

Die :j

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:06

Jup, dat is hem. Ze heeft hem ook laten bewegen in de wei en wauw, wat een dier! Foto doet hem zeker geen recht aan. Heeft een ruimere galop dan mijn sportgefokte warmbloed...

Allemaal ook een zeer opgevoed, mensvriendelijk karakter. Viel echt op. Zijzelf ook, zo'n lieve vrouw, zo mogen er meer zijn. Echt wel.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:13

Hazelfield, die pony's worden in België gefokt toch? Of vergis ik me nu :P

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:16

Ja in belgie :)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:21

Ja, ik ben een Belgische ;). Het is niet ver van mij. Ben wel een beetje in shock nu... Had gereageerd op een advertentie van haar waarin ze iemand zocht om mee te helpen een pony op te leren of iemand die mee wou helpen met de verzorging. Heb tijd teveel aan mijn handen dus reageerde dat ik wel een handje wil helpen met de verzorging. Rijden hoefde zelfs niet, als ik met paarden bezig kan zijn en iemand kan helpen daarmee ben ik al heel content. Maar ik dacht dus bij iemand terecht te komen met een paar pony's die voor de leuk eens een veulentje fokte. En dan lees ik dit hier allemaal en op internet...
Niet te geloven dat ze mij die kans geeft. Ben erg dankbaar!

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:42

Afbeelding

Ook geen superfoto, maar dit is hem ook tijdens de raspresentatie vd connemara op de Horse Expo in Gent.

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:45

Uitstraling genoeg! Ook een paar jumpingfoto's gezien en hij doet dat erg goed vind ik...

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 05:35

Dan heb ik inderdaad wat laag gegokt :') oeps.
Wel erg gaaf! Super kans die je krijgt. Weet je al wanneer je mag beginnen?

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:31

Deze namiddag :D. Kijk er al naar uit!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:39

Heel veel plezier. Ga je veel van leren als ik hoor hoe goed de fokker is!