Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kitobeer schreef:Ik heb laatst ook gemaild naar chris aangezien ik op zoek was.
En heb dit toen ook gezien. Over prijzen uiteraard niet gehad. Nee zal geen spotgoedkope pony worden. Ik zou wel durven schatten maar ik doe het niet uit respect.
Ik heb het zelf een beetje lastig met foto's van pony's plaatsen die niet van jou zijn ?
Ik heb laatst zelf een foto gepost van mijn nieuwe aanwinst omdat ik hem aankoop. Maar eigenlijk ook te vroeg want de keuring is nog niet rond.
Bijde aalterbreeding farm staan ook nog 3 pony's van 2 jaar te koop. Allemaal ruinen. Ik heb de foto's ervan wil ze wel privee laten zien als je interesse zou hebben.
) voor een goed/ zorgvuldig gefokte, rastypische ( en ga er even van uit dat ze klasse 1 is/ dan wel klasse 1 waardig is), stamboek merrie..
. Die heb ik zelfs niet eens. Zou ik ook nooit doen zonder haar toestemming... Iets openbaars mag gedeeld worden normaal, kan voor haar ook interessant zijn moest iemand het hier zien en interesse hebben.
. Het is niet ver van mij. Ben wel een beetje in shock nu... Had gereageerd op een advertentie van haar waarin ze iemand zocht om mee te helpen een pony op te leren of iemand die mee wou helpen met de verzorging. Heb tijd teveel aan mijn handen dus reageerde dat ik wel een handje wil helpen met de verzorging. Rijden hoefde zelfs niet, als ik met paarden bezig kan zijn en iemand kan helpen daarmee ben ik al heel content. Maar ik dacht dus bij iemand terecht te komen met een paar pony's die voor de leuk eens een veulentje fokte. En dan lees ik dit hier allemaal en op internet...
oeps.
. Kijk er al naar uit!