Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebody_ schreef:Vol d'or: Ik ben bang dat je er veel voor betaald hebt.... ik zou hem nu rond de 5500/6000 euro schatten, mits goed op foto's.
Debbyy_ schreef:Somebody_ schreef:Vol d'or: Ik ben bang dat je er veel voor betaald hebt.... ik zou hem nu rond de 5500/6000 euro schatten, mits goed op foto's.
Nee hoor, hebben er erg weinig voor betaald zelfs€2000,- want die vorige eigenaresse kon dr niks mee, was te heet voor haar.. (kan heel goed rijden, maar was bij haar aldoor aant rennen en steigerde omdat ze teveel van dr vroeg waarschijnlijk) maar nu ik met dr rijd is ze een stuk rustiger en loopt ze heel braaf bij me(behalve als ze een dagje rust heeft gehad ofzo, dan is ze wel heet;)) en heeft bij mij nog nooit een bokje gegeven of gesteigerd..
Jeanine84 schreef:Ik heb voor Bicarla 2250 betaald (helemaal gekeurd) voor 1750eur vind je tegenwoordig geen goed paard meer met papieren hoor
fokfanaat schreef:Jeanine84 schreef:Ik heb voor Bicarla 2250 betaald (helemaal gekeurd) voor 1750eur vind je tegenwoordig geen goed paard meer met papieren hoor
ik vind nog 6 cm groeien wel erg optimistisch.
Jeanine84 schreef:Ik heb voor Bicarla 2250 betaald (helemaal gekeurd) voor 1750eur vind je tegenwoordig geen goed paard meer met papieren hoor