Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knooopje schreef:conchietje >3500 kan zeker meer zijn dat hangt een beetje van af wat voor klant je er voor hebt(in het buitenland willen ze voor een pony met ervaring wel wat meer betalen,maar dat is lastig zeggen vanaf een foto,hangt ook echt van het karakter af en of de pony gezond is op de foto.
_Lorette_ schreef:Is er geen speciaal Appaloosa topic oid?
Aah, het kon dat hij al 4 was en daardoor al springwedstrijden mocht lopen. Zijn kleur is bijzonder, dat klopt. Daardoor kun je stijgen in prijs. Je moet echter wel die liefhebbers aantrekken.
Zijn hoogte drukt de prijs wel een beetje, dat is jammer.
De link Appaloosa + western wordt al snel gelegd.Komt ook omdat je geen springfoto hebt geplaatst. Daardoor zijn zijn springmanieren ook niet te beoordelen.
Ik ben best benieuwd naar de prijs waar je op uitgekomen bent. Ik heb gezocht naar Appaloosa's en kon geen paarden vinden die goed te vergelijken waren. Slechts één die uitgebracht werd in drs + spr, maar de klassering stond er niet bij, dus ik neem aan dat het B was. Dat paard was iets groter en twee jaar ouder. Aan de hand van dat paard en de ideeën die ik er zelf bij had, heb ik mijn taxatie gegeven.
Dapy schreef:Jullie zijn heel afwisselendde ene zegt 700 en de ander weer 2500,
hij is wel jong maar hij is heel braaf in de omgang, en je kunt er alles mee doen (rijden niet inbegrepen natuurlijk). Lekker gespierd en hij heeft niet meer zo'n dik buikkie, hij word rond de 1.50 m 1.55 m. Maar ik vind het toch leuk dat jullie zo op hem bieden
.
knooopje schreef:snap ik helemaal, vind het leuk dat je het helemaal uitlegt waar je het bedrag op gebaseert hebt.
ik zou eerlijk zeggen,ik kreeg vorige maand een bod van 6000,ik heb het niet gedaan!omdat ik vaker jonge paarden verkoop,weet ik dat ik hem als hij een paar keer mee is geweest op concours,ik er meer voor kan krijgen,en ik vind hem ontzettend leuk dus ik heb geen haast.
ik doen hem weg voor 8500,of een bod in die richting.
hij gaat dan naar america of italie,ik verkoop bijna alles naar het buitenland,omdat daar veel meer markt voor paarden is dan hier.
knooopje schreef:_Lorette_ schreef:Is er geen speciaal Appaloosa topic oid?
Aah, het kon dat hij al 4 was en daardoor al springwedstrijden mocht lopen. Zijn kleur is bijzonder, dat klopt. Daardoor kun je stijgen in prijs. Je moet echter wel die liefhebbers aantrekken.
Zijn hoogte drukt de prijs wel een beetje, dat is jammer.
De link Appaloosa + western wordt al snel gelegd.Komt ook omdat je geen springfoto hebt geplaatst. Daardoor zijn zijn springmanieren ook niet te beoordelen.
Ik ben best benieuwd naar de prijs waar je op uitgekomen bent. Ik heb gezocht naar Appaloosa's en kon geen paarden vinden die goed te vergelijken waren. Slechts één die uitgebracht werd in drs + spr, maar de klassering stond er niet bij, dus ik neem aan dat het B was. Dat paard was iets groter en twee jaar ouder. Aan de hand van dat paard en de ideeën die ik er zelf bij had, heb ik mijn taxatie gegeven.
snap ik helemaal, vind het leuk dat je het helemaal uitlegt waar je het bedrag op gebaseert hebt.
ik zou eerlijk zeggen,ik kreeg vorige maand een bod van 6000,ik heb het niet gedaan!omdat ik vaker jonge paarden verkoop,weet ik dat ik hem als hij een paar keer mee is geweest op concours,ik er meer voor kan krijgen,en ik vind hem ontzettend leuk dus ik heb geen haast.
ik doen hem weg voor 8500,of een bod in die richting.
hij gaat dan naar america of italie,ik verkoop bijna alles naar het buitenland,omdat daar veel meer markt voor paarden is dan hier.