Hilde_ schreef:
Leg me dan eens uit hoe jij op basis van deze foto's durft te zeggen dat dit paard stug te rijden is?
Hier lijkt mij namelijk het tegendeel van toepassing als we toch zo beginnen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilde_ schreef:
Citaat:Leg me dan eens uit hoe jij op basis van deze foto's durft te zeggen dat dit paard stug te rijden is?
Hier lijkt mij namelijk het tegendeel van toepassing als we toch zo beginnen.
Pletje123 schreef:Maar wat wil je dan horen Hilde_? Dat ze 10.000 euro waard is?
[***] schreef:Ik vind 6000 euro nog lang geen deftige prijs, maar een nette prijs voor zo'n pony die menig ouder er wel voor uit wil geven als kindlief van de welsh afkomt.
noortje schreef:ik snap niet waarom meerdere in dit topic, als de taxaties tegen vallen, reageren met:
hier gaat ze niet voor weg e.d.
zet je paard hier dan niet neer als je denkt dat hij zoveel waard is. De mensen die hier taxeren geven hun mening over de prijscategorie van de paarden. Fijn dat jullie vinden dat je een heel duur paard hebt maar dat hoef je toch niet te laten weten, anderen vinden dit duidelijk niet, je vraagt om de mening van anderen hier, niet om je eigen mening.
__sanne schreef:De mijne:
Naam: Udiena
Leeftijd: 5 jaar
Afstammeling: EpiolotxGlennridgexZeoliet
Stokmaat: 1.54
Geslacht: Merrie
Niveau: over 1 wedstrijd ga ik L1 dressuur met haar starten en ga over een tijdje met haar springen op wedstrijd. Erg veel potentie voor zowel springen als dresuur.Wil graag voor je werken, geen stalgebreken, wil altijd knuffelen. Goed verkeersmak.
Spring foto's heb ik nog niet..
Ben gewoon benieuwd wat jullie denken dat ze waar is.
Angeliek schreef:Maiko heb je gekocht bij de Beukenvallei of niet?
noortje schreef:@cleo, mag ik vragen waarom je een paard op dat niveau hebt gekocht dat waarschijnlijken rond de 35.000 euro ligt? puur nieuwsgierigheid hoor, En wat is je ervaring hier mee, helpt het je verder te komen/leren, of heb je het idee dat het allemaal te makkelijk gaat.
_June schreef:Karandasj x Zodiak
__sanne schreef:Naam: Udiena