Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ongeveer..
. Een pony die nationaal aankan, is vaak al 10000 of meer... (ik heb natuurlijk maar 1 foto gezien, dus maar een ruwe schatting he...)
)
)

Zou hem niet verkocht krijgen vandaar dat ik zijn medische achtergrond er niet bijzet. Wilde namelijk gewoon weten wat er voor hem gegeven zou worden als hij wel goed was
. Daar is het moeilijkste wat er in voorkomt een keertwending om de voorhand dusja
... Ze kan wel achterwaarts, schouderbinnen-en buitenwaarts, begin wijken en tegen het voorjaar zou ze haar appuyementen en wissels moeten kennen (da's toch m'n doel en mijn lesgeefster zegt dat dit haalbaar moet zijn). Ik vond het belangrijk dat ze eerst netjes nageeflijk, voor het been en door de rug liep, die oefeningen zijn nadien bijna kinderspel als dat helemaal goed is. Dus wil ik ze eerst meer bergopwaarts laten lopen, ik vind ze nu nog te veel op haar voorhand (sorry, is nu beter, maar heb geen recentere foto's...)
. (maar ik vond dat ze het toch moest leren)
Mag je er dan eig nog mee rijden? illi schreef:de pony is licht ingereden, maar niet in de sport ofzo.
Alleen hobby
illi schreef:MyWishMax; 7500-10000 goede sport pony
Jennyxx; 1750
Rianneke; 2000
Jasphertje; 4500
ik doe ook maar een gok

Gaat super

Maar zou er toch wel tussen de 8.000 en 10.000 (al is het maar voor zijn hoofdje
) Citaat:illi €3500 (hele mooie pony alleen ken niet veel zeggen van een stand foto sorry)
Maar Z was t wel ongeveer
Zo denk IK iig
MAarja
We gaan no ff door
En we zijn toch op zoek naar n leuk paardje
Dusss lekker Z dadelijk en dan miss Z2 en dan naar de paarden