nou heb het Drentse Connemara orakel gesproken, volgende wk weer ff bellen om te checken wat ie heeft staan (en of ie niet in Ierland zit, ja hoor steek me de ogen maar uit
)en dan hopelijk zondag heen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spannend!!
*
) in de linkergalop in de verlichte zit die braaf probeert het eerst genoemde geval (
) langs het krukje te sturen.
) en flof daar lag ik in het zand.

sorry maar ik zie het zo voor me
En ook echt een paar minuten later heel debiel langs dat krukje. Alsof dat ding 'ineens' uit de grond komt.
Punz schreef:Ik vrees dat je langzamerhand kennis begint te maken met onvervalste Ierse humor die volgens mij ook in de genen van de pony's gebakken is.
Citaat:Enne: toch maar niet naar de ALV gekomen?
Citaat:PS: SkyMarian: is je pony in Ierland toevallig uitgebracht in hunterclasses?
Want in dat geval kan ze waarschijnlijk keíhard op de lange zijde![]()

!
Nou ja.... dat was wel wat deze ruiter even nodig had. Klein inwendig vloekje dat ik me 20 minuten tot wat afwachtend rijden had laten verleiden, terwijl ik eigenlijk steeds gewoon wel wist dat dit er aan zat te komen... Kortom... een beetje boos van binnen om mijn eigen vermijden, en dus duidelijk kordater verder gereden... En ja hoor: als een zónnetje! Ineens ook gewoon weer netjes op een heel lichte beenhulp kunnen aanspringen in galop, lekker door lopen. In draf lekker ondertredend krachtig draven, met een heel, heel fijne aanleuning.... Oortjes naar voren... De onschuld zelf :lol:
dat zou zo van Sky kunnen komen ja.
) en daarna als een kerel te briesen en dan kunnen we aan de bak.