jullie maken lekkere progressie Linette. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jullie maken lekkere progressie Linette. Saaams schreef:De dag na de masseur begon het al.
Ik ga zo je filmpjes even bekijken, fotos zien er tenminste goed uit!
. Maar kan je wel even op t halfzusje van bjuut zitten. Die veel breder is als ik de fotos zo check
wist ik niet!!
Het is echt een goud paardje hoor, een beter paard had ik me niet kunnen wensen.!!
En natuurlijk hebben we gewoon hele goede begeleiding wat ook echt heel veel scheelt. Zelf had ik het niet voor elkaar gekregen...
Maar ik ben nu al blij hoe ze loopt, en hoe braaf ze eigenlijk is. Want longeren voor het rijden doen we eigenlijk ook al een week niet meer... Toen dacht ik "ik ben gek ook, stap wel in een crossauto maar durf niet zo op mijn eigen paard te stappen terwijl die geen stap verkeerd doet..
"
. Hier een veel te drukke connemara eigenaar, die vooral geniet van de gras etende pony's. Ik hoop dat de startlijsten van het onck snel online komen, dan kan ik met markeerstift in de aanslag een poging doen iedereen te herkennen