Oh echt, iedereen aan het sjoppen ..... hahaha Ik heb net ook een bestelling gedaan, ik moest me wel een beetje inhouden (lees manlief tevreden houden)
Met bijpassende kogelbeschermers en bij EJ heb ik 2 paar springschoenen en een oornetje, mevrouw is toch wat overgevoelig op geluid merk ik
Wat een toffe foto's kwamen er trouwens weer voorbij, lees wel maar het lekkere weer zorgt ervoor dat ik veel buiten ben.
We zijn ook aan het klussen op stal, eindelijk ons metalen klote hooi hokje vervangen door een heus hok waar je rechtop in kan staan.
Punz
Geplaatst: 18-05-16 22:57
Heerlijke foto hierboven!!
En shoppen.............. mwaaahhhhh
Verder
Mag ik nog een foto spammen van gisteren? ( waarbij het ook duidelijk is dat EK wél shopt, ziet er zooo mooi uit!!! )
Denk je qua geluid veel profijt te hebben van een oornetje?
curly2day
Geplaatst: 18-05-16 23:12
Voor
En bijna klaar, nog even schoonmaken en schilderen, de middelste is de deur en als we toch gaan schilderen nemen we de andere deuren gelijk maar even mee
curly2day
Geplaatst: 18-05-16 23:15
SkyMarian schreef:
Denk je qua geluid veel profijt te hebben van een oornetje?
Ik ga het proberen, geen idee, maar EJ had 3 halen 2 betalen
Punz
Geplaatst: 18-05-16 23:21
Fijn C2D: gewoon een "walk- in hooihok", in plaats van een buk-bak
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
Laatst bijgewerkt door Punz op 18-05-16 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt
curly2day
Geplaatst: 18-05-16 23:26
Punz schreef:
Fijn C2D: gewoon een "wal- in hooihok", in plaats van een buk-bak
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
Semi nieuw hooihok, er staat al een grote kast in, het dekenrek hangt er, eigenlijk een verkapt opberghok voor nog meer paardenzooi
Bosco's avontuur is begonnen. Hij is van Amsterdam naar Beijing gevlogen en moet nu nog 30 dagen in qt voordat hij echt naar zijn nieuwe stal gaat. Hij ziet er echt supergoed uit! Ik krijg van zijn eigenaar nog meer foto's van hem.
Saaams
Geplaatst: 19-05-16 09:21
Wat super dat zn reis goed gegaan is! Ik zou echt geen 30 dagen kunnen wachten op mijn eigen paard. Ik vind het nog knap dat je het aandurfde, hopelijk heeft hij daar veel plezier met zn nieuwe ruiter.
Nee die vallen me mee. Vooral ook omdat er zo'n beetje alles in zo'n container kan zitten. Op de foto van Bosco zie je echt dat het Bosco is die daar in staat.
Als hij bij zijn eigenaar is krijg ik ook nog foto's. Fijne handel dit! Dat je weet waar je pony terecht komt. Is vaak niet zo als ze naar zo'n beetje de andere kant van de wereld gaan.
Saaams
Geplaatst: 19-05-16 16:30
Mijn hemel wat een lange vlucht. Is wel sneu
Bjuut is vandaag behandeld, nek zat wel wat vast en stijf maar niet ernstig. Hebben we oefeningen voor. Ze houd alleen haar kaken strak. Ze zat vast in haar rug, hier komt het schudden vandaan. Druk op rug was schudreactie. Ook stijf in haar lenden en ze zit vast in haar SI gewricht. Waarop ze echt heeft staan slaan bij druk aan beide zijdes. Dus eigenlijk een indruk waar het vandaan komt.