Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biebz95 schreef:Weet niet of het al gezegd is, want kga niet dat hele topic doorlezen, sorry als het dus wel al gezegd is, maar wat míj eigenlijk opviel was dat er in het begin van dit topic stond:
Moderator opmerking:
Graag niet meer ALS 2 foto's plaatsen, meerdere foto's in link etc.
En dan zeggen ze soms dat wíj op ons taalgebruik moeten letten..![]()
(toevallig nog niet tegen mij gezegd, maar kom dit wel vaak voor)
kimenragna schreef:_Lorette_ : aangezien de leeftijd, en geen papieren
€3500,- €4000 ,-
_Lorette_ schreef:Polle: 2000 euro vind ik een mooie prijs, gezien de leeftijd, stokmaat en het schuren. Neemt niet weg dat het een gouden pony kan zijn.
Charlie: wat 'jammer' dat het net een tussenmaatje is! Maar het is een leuk, jong dier met een leuk karakter. Ik zeg ook zo'n 3500 euro.
Maar eigenlijk is het bij alle paarden: wat de gek ervoor geeft.
_Lorette_ schreef:Baloutje: 750 euro?Sorry, ik weet niet wat ik met je pony aanmoet. Hij is nog erg jong en (in dit topic vanzelfsprekend) zonder papier, geen prestaties. Ik kan wel eens helemaal mis zitten met mijn taxatie. Het lijkt wel een erg vrolijk dier.
![]()
Ik gooi mijn pony er dan ook tegenaan:
Conchietje
- wordt 11 jaar
- 1.47 m en stevig (pas er met mijn 18 jaar en 1.71 m met lange benen nog op)
- Z1 dressuur, L springen (met meer springtalent dan dressuuraanleg)
Zeer brave pony, springt uit zichzelf en redt de ruiter. (Ik ben de meest beroerde springruiter ooit.)
100% verkeersmak: kent spoorlijnen, groot verkeer, viaducten, tunnels, enz.
In het bos goed te rijden. Je kunt ook altijd van elk paard wegrijden, zonder problemen, omdat ze erg zelfstandig is.
Is áltijd koppony geweest in het viertal, ook toen er e-pony's meeliepen, vanwege haar uitstraling, constante tempo en niveau.
http://img296.imageshack.us/img296/2851/drafsy7.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/5963/24helemaaldx1.jpg
(hindernis op bijna 1.10 m = Z hoogte)
Ik mag niet meer bij de pony's starten en ik heb twee wedstrijdpaarden met nog een bijrijdpaard, dus over een poosje komt Coontje te koop, zodat een ander ruitertje van haar mag genieten.
smeugeltje schreef:en nu ik er aantal beoordeeld heb graag jullie taxatie voor mijn paard:
afstamming totaal onbekend dus kan van alles zijn,
is wel een warmbloed en erg mooi in type, langelijnd, lang voorbeen, super front!
helaas geen foto....(snik)
wordt 9 jaar oud, 1.70m hoog, vos, ruin, 1 wit been en een bles,
Z1 dressuur met 17 winstpunten,
paard is vrij van gebreken, en vrij van beschadigingen (schiefels en littekens)
zeer lief doch sensible paard, (niet voor beginners)
zeer ruime gangen, wissels bevestigd,
paard kan daarnaast ook nog eens goed springen,
juiste techniek, mooi voorbeen, goede afdruk.
ben benieuwd!
paard is tevens te koop!
GinnyBanshee schreef:dat is wel zo, maar 3750 is wel veel geld voor een kruising zonder papieren, die net zadelmak was.. maar ja was idd gek op hem