hij heeft een schofthoogte van 1.77 en ben gewoon heel benieuwd wat jullie ervan denken. zelf denk ik dat er wel iets van barok in zit. w gebruiken hem als jachtpaard en om voor de kar te staan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
deniesje21 schreef:deniesje21 schreef:hoi wat voor ras is mijn paard dat zou ik heel erg graag willen weten
wand er zit geen stamboek bij eigenlijk zit er hellemaal niks bij
kan een van jullie mijn vertellen wat voor ras het is
http://groups.msn.com/_Secure/0VwASA4Yb ... 68039[img]
jermaine schreef:Dit is mijn negenjarige ruin. Als ik mensen vraag wat voor afstamming ze denken dat hij heeft krijg ik heel verschillende antwoorden. Haflinger, dat ziet iedereen. Maar het andere? Wat ik al gehoord heb? Warmbloed, fries, arabier.... Persoonlijk denk ik dat er arabier inzit. Wat denken jullie? Zijn stokmaat is 1,53.[img]
astridXlaura schreef:Sokkebok schreef:Ook van deze pony is geen afstammeling bekend. Hij is ong. 1.25 m.
Van deze maat zijn er niet zoveel rassen dus dat maakt het al makkelijker. Ik zie er zelf geen welsh in, ook niet van temperament, want hij is rustig en cool in het hoofd en heeft ook geen welshkoppie. Ook heeft hij stevig beenwerk en een luxe lijfje.
Euumm dit is volgens mij een Dartmoor of Exmoor.... weet niet zeker....
vivigirl schreef:en deze hierboven kan wel eens een gewone hongaars ras zijn ja idd !!
lieff beestje zeg..
vertel is wat over hem..
kus mij