Urielle schreef:KWPN hengstveulen, bruin
Afstamming:
Vader is Houston keur, Belisar x Pion
Moeder is een donkerbruine BWP merrie van 1.74, nooit naar de keuring geweest, Saros vh Gestelhof elite x Denver.
De moeder van de moeder is uitgebracht in het 1.20 springen maar ook niet naar de keuring geweest.
Heel open, vriendelijk, nuchter veulen, voor de duvel niet bang en tikje brutaal maar eerlijk.
Sterk bewegen, maakt nu al prachtig front en buigt heel mooi in de spronggewrichten. Springt zelf speels over balkjes uit zichzelf.
Verwachte stokmaat minimaal moeders hoogte.
Foto's drie weken oud, inmiddels ruim drie maanden.
[ [url=m/mvTlay.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGobjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is in principe behalve een mooi bod niet voor de verkoop, maar ben nieuwsgierig.
Ik vind het altijd lastig om veulens in te schatten. Ik schat rond de 1750/2000. Dit omdat de moeder nog nooit naar de keuring is geweest. Ook weet je niet hoe het zich verder ontwikkeld natuurlijk. Veulen zit wel erg mooi in elkaar!
SharonIndezz schreef:Snissje: 25.000 denk ik? Geen idee ben niet zo thuis met dat niveau, wel een super gaaf paard!
Urielle: oeh veulen vind ik ook moeilijk hoor... Maar denk dat ik er wel 2500 voor zou over hebben... Sorry als ik je beledig haha.
Dan nu mijn paard:
9 jarige ruin, 173 cm hoog M/Z niveau, bomproef, verkeersmak, trailermak... Niks is hem te gek.
[ [url=m/QcGQe0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FZ8jvL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb helaas geen rijfoto's of betere foto's beschikbaar
Ik ga voor 9000
Ik denk dat er grote markt is voor brave paarden, die toch ook wel iets al gepresteerd hebben. Paard lijkt goed gebouwd en ziet er als inderdaad ook zo makkelijk uit als je beschrijft.
De paarden daarna durf ik me niet aan te wagen. Vooral niet de schimmelruin van Lisa, want daar weet ik ongeveer wat je er voor hebt gegeven omdat ik ook contact heb gehad destijds