Jemig die zijn flink aan de maat. Lekkere billen Allen toch wel de 1.50 gepasseerd denk ik
esje007
Geplaatst: 16-05-16 21:56
Ja, Saaams, dat is degene van wie ik rebel heb gekocht! Wat is de wereld toch klein.
Saaams
Geplaatst: 16-05-16 21:58
Haar dochter(s) sprongen met de pony een 40 en 60 parcours. Ze leek me erg aardig, engels met gebrekkige woorden nederlands en toonde interesse in Bjuut. Gaaf hoor! Wereld is inderdaad klein, is zij handelaar? Ik woon ook in Soest en stal in Baarn
kitobeer
Geplaatst: 16-05-16 22:00
nee nog niet gepasseerd ik denk een flinke 1m46 toch wel. Maar ze zijn 100 % zuiver hoor. Maar in belgie zijn ze ze groot was. En misschien omdat ze ruin zijn verder doorgegroeid misshien.
Hier ook geen trailer problemen hoor, maar wat Marrit gisteren presteerde was toch wel een heel strakke actie!!
Marrit13
Geplaatst: 17-05-16 03:00
Aaaah tnx Punz Moet zeggen dat ik op stal ook een heel gek bochtje moet maken om hem te parkeren en dit tot in den treure geoefend heb (ik ben van de voorbereiding ) En soms is het ook beetje geluk
Wauw, ziet er goed uit zeg! En idd mooi aan de maat, jeetje.....keuring al geweest? Is toch altijd even een spannend moment.
Onze dochter heeft net lekker weer op melody gereden na een heel weekend groomen in bergen op zoom. Heel moe kwam ze weer thuis, maar wilde toch even alles uit de kast halen na wat ze op de wedstrijd gezien had, dus met melody even aan het springen geweest. Lekker rekken want we trokken het aardig hoog op, maar hij doet het met gemak, lijkt helemaal niet hoog, juist omdat hij het zo makkelijk doet. Paar sprongetjes en nu lekker in de wei. Zo trots op deze pony en onze dochter. Kun je nagaan dat ze vorig jaar helemaal niet meer durfde te springen...
Ik had zelf nooit verwacht ooit 60cm durven te springen, gisteren oxer 60/70cm gesprongen en daar kwam ik pas achter na de sprong. Moet je nagaan dat ze het dubbele springt!
Nou dat heb ik nog niet gedaan hoor. Ik heb ooit wel over de staander gesprongen omdat eamonn eigenlijk uitweek. Ik schrok zo dat ik beide teugels uit mijn handen gooide en mijn beide armen uitstak . Ik had echt zoiets van wat doe ik nu ?
Ik vind een rondje van 40-60 cm ook al een heel ding. Super dat jullie dat toch maar even doen.
Site is ontstaan nav de juf. Die vindt mijn manier van omschrijven en de fb-berichten zo hilarisch. Ik moest maar eens een boek schrijven of zo of de verhalen bundelen. Poos geleden al domeinnaam vastgelegd. Arno afgelopen weekend laatste hand aan de layout gelegd en ik heb mijn oude verslagen verzameld.