Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik wacht op je eigen foto's, hopelijk staat ie snel thuis! Gaaf.
al die twijfels in het begin.. Weg, compleet weg, dit is hem

)
Toevallig was er ook een pony van buitenaf. Meisje kon nederlands, moeder sprak engels. Die hadden ook een connemara, herkende ik gelijk. Even nagevraagd aan t meisje. Daarna kwam die moeder naar me toe, of Bjuut een connemara was 
Wat is Bjuut enthousiast.

skyfall
Hij is nu net 2. En oogt al zo groot als eamonn en die is 1m51. Dus dat beloofd maar dat vind ik juist fijn. Hij word eerst nog gekeurd. En dan blijft hij nog staan op zijn 35 hectare weiland tot eind september. Het word een grote verandering voor hem. Dus ik vind het wel fijn voor hem. En voor mezelf de pony is in the pocket . En ik zocht eigenlijk een 2.5 jarige hahaha. Dat is die tegen dan. Kunnen we een winer samen naar mekaar toe groeien en in het voorjaar de puppyopvoeding starten. En ik wil er pas op als hij 4 is. Maar dat zeg ik maar niet tegen de staleigenaar want die heeft toch geen geduld.
haha...nee hoor, de lat ligt niet hoog. Gewoon een fijne instructrice. Moet altijd lachen om dat bord. Kom ik daar aan met mijn kabouter pony op B Niveau.
esje007 schreef:Jullie Gelders dressuur uitje ziet er erg geslaagd ui!! En wat gaaf kitobeer; een jonge pony en wat zal skyfall dan een reus worden!
Saaams, Weet je van wie die andere connemara was? Ik heb Rebel namelijk in Soest gekocht van een Engels sprekende dame met een dochtertje. Wie weet....zou wel grappig zijn!
Morgen avond ga ik weer naar les. Zie foto.haha...nee hoor, de lat ligt niet hoog. Gewoon een fijne instructrice. Moet altijd lachen om dat bord. Kom ik daar aan met mijn kabouter pony op B Niveau.
[ [url=m/a3gCl1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe is het met je knie nu?