Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Wachten of niet maakte op zich niet zo heel veel verschil. Er was geente verdienen en zit niet per se verlegen om lintjes en/ of een beker
Als je wilt dat men blijft dan hou je de protocollen achter tot na de prijsuitreiking. Zo was het vroegah eigenlijk altijd. Nu liggen ze voor de grijp klaar op tafel.

klein stukje les opgenomen voor het vakantiefront (Marieke);
toevallig haha!
Zo eens kijken of ik een filmpje in elkaar kan knutselen van het eerste beeldmateriaal in vergelijking met het laatste beeldmateriaal.
Wat tof dat je de film ook met ons wilt delen.
Ze heeft idd nog een hupke er in, maar dat gaat vast snel verdwijnen. Stoere merrie.

Achteraf had de jury bij iedereen laag gejureerd dus dan lag het toch niet helemaal aan jezelf.
daarna ook in gelop wat geprobeerd te schakelen, maar dat vindt hij helemaal nog moeilijk. Galop is galop en dat is 1 tempo, niet naar voren en niet terug
dus maar eventjes gestapt en daarna de zijgangen meegepakt, je bracht me op een idee SM. Ook dat komt stukje bij beetje en moet hij nog veel over nadenken, maar dat geeft niet. Daarna weer gestapt en toen ik m nog heel even op wilde pakken begon meneer ineens te sjouwen, jeetje, echt ongelooflijk, pffff, dus ik wilde eigenlijk stoppen, maar heb toen toch maar eventjes doorgereden om tebevestigen dat dit is wat ik wil
wat een gaaf gevoel. Hij had er vast en zeker serieus even over nagedacht, man man heerlijk. Hier breien we van de week hopelijk op verder, zo los in zijn lijf! Goede afsluiter van vandaag.