B.B King; Super mooie foto, mooie draffoto en erg fijn beengebruik. Jammer van de afstamming, die is weer iets minder. Maar zijn mooie uiterlijk maakt denk ik toch wel weer een hoop goed, wat een plaatje! Ik zou nu zo denken aan de €.2.500, wegens onbeleerd en nog geen (bevestigde) goede resultaten. Wel erg fijn dat hij leergierig is!
Je moet ze eerst uploaden. Dit kan doormiddel van http://www.photobucket.com Dan als die is geupload kopieer je de link die onder jou afbeelding staat. En dan moet je de link hebben met [img] ervoor en [/img] erachter.
Nou nu mijn pony! : Naam: Jamaica Leeftijd: 17 jaar Ras: KWPN Lengte: 156,9 cm oftewel ingemeten paardje Vader: Baccarat Moeder: Gamira Vader van vader: Halma Vader van Moeder: Samber Niveau: bij eerdere eigenaar Z springen, L sgw en L1 dressuur nu bij mij B dressuur, B sgw en B springen Extra info: Super lieve en brave pony, schrikt bijna nergens van, luistert super en geweldig in de omgang! Voor meer foto's zie profiel
Laatst bijgewerkt door DyonS op 05-10-08 12:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Jaimaca, mooie afstamming, goede behaalde resultaten, enige minpunt is nu de leeftijd. Gezien deze springfoto die je nu net plaatste ben ik niet heel erg onder de indruk van haar springen.
Het is welicht een goed leerpaard, ik zit nu te denken aan zo'n €.3000
Nu dit is die van mij Naam:Sophia Roepnaam:Sophie Leeftijd:9 jaar geboortedatum:31-3-1999 Ras:Kwpn Vader:Belmondo Moeder:Kassandra MoedersVader:Samber Stokmaat:1.62m+/- ze is nog niet uitgebracht op wedstrijd maar ga begin volgend jaar starten.
Laatst bijgewerkt door NiKiTaGeK op 05-10-08 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt
BB King: 3000/4000 euro. Weet namelijk niet of hij al onder het zadel is. Jamaica: 2500 Sophia: 3500 Nog vrij jong, maar geen wedstrijdervaring. Ook redelijk aan de kleine maat.
naam: Rilke Leeftijd: 5 (aankomend jaar 6, laat zadelmak gemaakt ivm meer doorgroeien) stokmaat: 1.65 niveau: L dressuur Vader: Rilke (v. Ritual) Moeder: LuckyboyXamulet
Goed bewegend paard, Dit filmpje is van toen ze net zon 2 maand onder zadel was.
Naam: Wokidoki Leeftijd: 5 jaar Ras: KWPN Lengte: 176cm Wolfgang X zuidhorn Niveau: B dressuur en B springen Extra info: Ontzettend leuk dier kan leuk lopen, alleen af en toe moeilijk te rijden.
Naam: Royal Leeftijd: 10 jaar Ras: KWPN (logisch ) Geslacht: Ruin Schofthoogte: 1.71m Vader: Hemmingway Moeder: Fabienne Vader van vader: Leandro Vader van Moeder: Zodion Niveau: Nog niet uitgebracht op wedstrijden. Training tot dusver op L niveau (dressuur & Springen) Extra info: Royal heeft Mei 2008 een blessure opgelopen. Hiervan is hij net hersteld en kan in Januari weer opgepakt worden voor de training.