het is een pony van 1.42
het ras van haar is onbekend en wat denken jullie ?
overigens anneliesdj en kruing draver ?
ze is wel een beetje dun vindt ik eet ze zo weinig of heb je haar pas ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Dan doe ik ook ff mee, wat is Joy voor ras? Ze is 1,55 groot. Op de laatste foto staat ze van achter iets hoger, dat hoort dus in het echt wat lager te zijn.
Swieb schreef:Deze dame is ongeveer 12 jaar oud.
Ik ben benieuwd
ginger18 schreef:Ik ben ook benieuwd of iemand weet wat voor kruising ginger is.
Ze heeft er al een keer op gestaan in het begin ergens, maar toen was dit topic nog niet zo actief dus hier een nieuwe poging.
Brand maar los tinker x ????
Ze is 5 jaar en ongeveer 1m50
ginger18 schreef:ja tinker is ze zeker dat staat ook in mijn bericht alleen het gaat juist om wat voor ras er nog meer in zit.
Sokkebok schreef:Ook van deze pony is geen afstammeling bekend. Hij is ong. 1.25 m.
Van deze maat zijn er niet zoveel rassen dus dat maakt het al makkelijker. Ik zie er zelf geen welsh in, ook niet van temperament, want hij is rustig en cool in het hoofd en heeft ook geen welshkoppie. Ook heeft hij stevig beenwerk en een luxe lijfje.
Mies_Apollo schreef:Ik heb er ook 1....
ze is ong. 1.60 iets kleiner......
In draf heeft ze hoge knieactie en dr galop is heel zwaar..
zelf denk ik dat er mss kladruber inzit maar wat denken jullie???
ze was op deze foto nog wel dik, ze had toen net dr veulen
AntoNLoveR schreef:Hoii,,
wat voor ras is Myra eigenlijk?
De vorige eigenaren zeiden dat ze een welsh x arabier is. Nu denkt de nieuwe eigenaar mandy(lailapri op bokt) dat het een beetje new forest achtig is. Maar misschien weten jullie het??![]()
Groetjes Anita
Skroderijs schreef:en
het is een pony van 1.42
het ras van haar is onbekend en wat denken jullie ?
overigens anneliesdj en kruing draver ?
ze is wel een beetje dun vindt ik eet ze zo weinig of heb je haar pas ?