Katyatje wat ontzettend fijn dat de cross zo goed ging. Beterschap met je hand, hoop dat t mee valt…
Ik heb vandaag toch maar gewoon even in de bak gereden, even wat loswerken. Sullie heeft t voorjaar in de bol en is lekker fris
achja, uiteindelijk kan die t omzetten in impuls en activiteit en kunnen we heerlijk rijden.
hopelijk valt het mee!
mel is erg chill de laatste tijd, ze heeft zelfs in draf zowat lopen stofzuigen. Heel stabiel in het teugel contact ook, dus ik was er erg blij mee. Normaal vindt ze het toch wel lastig om in draf te zakken.
ik vond het een beetje flauw om haar dan meteen weer meer omhoog te gaan drijven en alles. Ff lekker zo genieten
muhuuu... Arm zit in de gips en de 14e moet ik terug op controle om te zien of het geopereerd moet worden of niet. Ik baal echt. Het ging net zo fijn met Willy.
((

Beterschap! De foto's van de oefencross zien er verder netjes uit!
al na twee keer bloedfanatiek, nee er hoeft geen bok achteraan... Maar het zat er al zover in dat toen ik met iemand praatte en het woord pas gebruikte ze al een stamp deed hahaah. Daarvoor trouwens niet beloond maar ik vond het wel een goed teken.