Het Connemara topic, deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Change3x

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:29

Thanks! Was nog 3de zag ik op de uitslagen. :D

En over witte hekjes springen... Ze geeft duidelijk aan dat ze wil springen ipv dressuur rijden! :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:38

Maar voor t springen moeten we toch echt 1 WP hebben :+

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:41

Dat moet lukken!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:54

171.5 en 176,5 met een 2 voor t uit de baan springen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:04

Je kan er voor uitgesloten worden dus een 2 is nog 'aardig' geweest. :')

Nog een paar kleine dingetjes en dan rijden jullie wp'en!!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:39

Inderdaad nog geluk gehad. Ik zal zo t filmpje is laten zien. Ik baal vooral dat ze met inrijden zo heerlijk constant liep en we zijn niet bewust tenminste anders gaan rijden. Proefje kende we

Afbeelding

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:19

Dat is toch onbewuste spanning, dat gaat vanzelf wel goedkomen door km's maken! :j

En ze vliegt er echt overheen. :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:28

Absoluut, geloof ik ook! Erg jammer want ik voel me totaal niet zo eenmaal we rijden. We gaan inderdaad gewoon verder met km's maken. Dankje.

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 14:27

Change3x schreef:
Ik hoor nu dat mijn instructrice op het filmpje heel enthousiast mee praat met wat ik doe. :')

En het hondje leeft ook helemaal mee! :+
Ziet er lekker "makkelijk" uit, dat springen Change! Als je pony zo springt zal het je toch een biet wezen al ziet hij pikzwart als je hem uit de wei komt halen! +:)+ :D

Saams, top gedaan! Het zijn echt geen gekke punten hoor, is echt al richting een WP! Die dingetjes rond de wedstrijd die spanning op leveren en waardoor ze meteen een stukje springen meeneemt daar wennen ze vanzelf aan! Wat Change zegt: gewoon kilometers maken!

Ria: Fijne vakantie!!!!! Geniet er van!!

Marlon reed gister haar allerlaatste wedstrijd met Dream: De Gelderse kampioenschappen! Zowel individueel als met het ukkie-viertal (allemaal B-pony's). Individueel in de stromende regen gereden. Ene jury 189punten en 2e, andere jury 179,5punten en 4e. Opgeteld 4e geworden, en er mochten er 3 door naar de Hippiade. Maar mocht de pret niet drukken. Marlon was blij en trots op Dream en op haar 8 voor houding en zit die ze kreeg van een van de jury's. (andere gaf een 7)
Viertal liep een nette proef met 184 en 183 en werd 4e en mocht ook niet door naar de Hippiade.
Marlon vond een winkeltje met een bak vol gave dekens en dekjes met 80% korting en heeft zich helemaal suf geshopt voor Clooney. *\%/* Dream heeft meer gras gegeten dan ze thuis in een hele maand te eten krijgt, dus beiden hadden een leuke dag. Mooie afsluiting van hun gezamelijke carrière! Nu nog deze maand om samen leuke dingen te doen en de bucketlist te volbrengen! :)

(ik zal geen foto posten want een Welsh tussen deze gave Connie's kan ECHT NIET in dit topic _O- )

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 14:31

En Elly....ik vind je foto ook écht gaaf!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 14:37

Klopt Marieke. Het is allemaal nieuw voor haar. Die gekke hekjes ook :+ neem het er ook nieg kwalijk, ze heeft geen straf gehad. Ik was alleen gefrustreerd hoe dat nou kon gebeuren :')

Jammer maar mooie plaatsen! Ik zie graag een foto! :D
Ook van haar aankopen.

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 19:53

Hahaha Wat is het hier stillekes dat ben ik niet gewoon hoor.
Morgen mag ik weer gaan werken met mijn ploegen. Opzich komt er dan weer regelmaat in mijn leventje en vertoon ik toch wat minder uitstel gedrag. Hopelijk zijn de dazen over een goei 2 dikke weken ook weer weg. En gaat er met mijn witte toch weer eens wat meer gebeuren dan een borstelke en een massageke over zijnen rug.
Verder heb ik in de vakantie veel paardjes paardjes gemasseerd en veel verslagen gemaakt. En ik doe er al maar 2 uur over ipv 3u . streefdoel is 1.5 u :)
Maar het is super leuk en interessant om te doen. Je leert er heel erg veel van .

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:07

Saaams schreef:
Klopt Marieke. Het is allemaal nieuw voor haar. Die gekke hekjes ook :+ neem het er ook nieg kwalijk, ze heeft geen straf gehad. Ik was alleen gefrustreerd hoe dat nou kon gebeuren :')

Jammer maar mooie plaatsen! Ik zie graag een foto! :D
Ook van haar aankopen.

Hierbij een fotootje van het Ukkie-Viertal: :D
Marlon en Dream staan 2e van links.

Afbeelding

Alle aankopen op de foto zetten gaat wel erg ver! haha! :+ Maar het klapstuk is toch wel een Escadron deken die ze al heel lang mooi vond, maar die normaal 119,95 euro kost (belachelijk voor een fleecedeken in mijn ogen....), en nu dus maar 24 euro kostte! :D

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:27

Ziet er leuk uit. Jammer he dat ze zo snel groeit.

Oeh die staat ook nog op mijn verlanglijstje. Wat een geluk!!

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:35

En nu ik toch bezig ben ook meteen nog even wat foto's van de puppy-springles van Marlon en Cloon.

Dat rode oornetje moest echt persé op van Marlon. Die is echt mega van de setjes en denkt thuis al na bij welke polo ze aantrekt met welk dekje, beugelblokjes enz ze gaat rijden.... (zucht...). Dat ze vervolgens eerst gaat mesten en poetsen en met een volledig zwart gezicht op haar pony zit maakt haar niks uit... _O- En bij springen hoort een springmutsje...dus vandaar dat rode ding op Clooney haar hoofd....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Clooney denkt soms dat ze ook kan vliegen... :+
Afbeelding

En dat Clooney haar plekje in onze familie meer dan veroverd heeft moge duidelijk zijn. <3
Marlon, Clooney en Oma Betsie (mijn moeder)
Afbeelding
Afbeelding

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 00:08

Wow wat een mooie actiefoto's! Ze zit er keurig op hoor! Ik vind het zo'n leuk stel!
Hahaha en zelfs oma matcht mooi in het rood ;)

Marlon is trouwens wel lang voor haar leeftijd of is Clooney wat kleiner?
Met mijn 1.63 en 60 kg pas ik toch wel op een gemiddelde connemara?

Hier zijn ze ook erg van de setjes hihi. Heel toevallig vandaag nog foto's gemaakt op 1 van de shets. Anne is er echt uitgegroeid, hoog tijd voor een connemara!!!!

Sorry behoorlijk off topic, maar zo hebben jullie er een beetje een beeld bij.

http://myalbum.com/photo/kTdGtfxvhHkg/1k0.jpg

http://myalbum.com/photo/muUecK53MGzF/1k0.jpg

http://myalbum.com/photo/uIRLGGvye2Qa/1k0.jpg

http://myalbum.com/photo/iJ3PudDGajsD/1k0.jpg

http://myalbum.com/photo/TNq0byFVLNRX/1k0.jpg

http://myalbum.com/photo/ri4VkpfJfIt0/1k0.jpg

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 00:18

Met dat rode oornetjes kan ik hier ook iemand heel blij mee maken ben ik bang.
Het is dat ik zo'n aversie tegen die dingen heb.

Heerlijk die shet foto's

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 00:45

Oh....die shet foto's <3 .....wat een leukerd! En wat een leuke meiden heb je! Die moeten nodig een Connemara! :D

Marlon is 10 jaar en eigenlijk wel gemiddeld voor haar leeftijd en als ik de rest bekijk in de klas. Geen idee hoe groot ze nu eigenlijk precies meet. Clooney is 1.47m. Soms als ze erop zit lijkt ze echt nog een ukkie hoor! Is net hoe de foto's genomen zijn. Ik ben 1.78 en weeg 66 kg. En ik rijdt ook bijna iedere week wel een keer op Clooney. En wat ik begrepen heb moet dat prima kunnen. Dus Delphi gaat vast helemaal passen met jou op een Connie! +:)+

Hier lijkt Marlon weer een stuk kleiner (of Clooney groter):

Afbeelding

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 14:44

O hoe schattig al die foto's van die ukjes met hun pony's.
Geweldig.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:57

:wave:

Nog altijd op vakantie, maar af en toe heeft de wifi een opleving en kan ik even spieken naar de berichten en foto's. :D
Vandaag een dagje niks in de planning. Verder sinds zaterdag veel wind, vrij koud (lees iedereen loopt hier met 16 graden in t-shirt en korte broek....ik in een lange broek, 2 truien en een bodywarmer. _O- ) en af en toe een bui. :+

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:43

Prachtige (setjes) foto's komen hier voorbij!

Ben zelf ivm vakantie af en aan aanwezig ( Noordwijk achter de rug/ Clifden komt er aan).

Tussendoor natuurlijk wel bij mijn paardjes . Vandaag zelf heerlijk, heerlijk gereden ën nagenoten van Punzel en Jou-Jou die gisteren door Eline gereden werden. Dat was ook zó heerlijk om naar te kijken :

Ben zo blij met hoe ze zich alletwee ontwikkelen. Wat kan ik dan genieten van mijn paardjes !!

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:59

Grappig: Achterin de nieuwe Penny staat een verhaal over twee connemara's! :D Een heet er Juju (zijn koosnaampje) en is een valk hengst..... Wel toevallig hè Ria/Eline? Al is Joujou ruin natuurlijk... :o

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:21

Dat is inderdaad wel héél toevallig!
Je zou er haast de penny voor gaan kopen..
( zeker als de tweede een schimmel merrie is met de naam Pounzel.... Of zoiets _O-

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:29

Punz schreef:
Dat is inderdaad wel héél toevallig!
Je zou er haast de penny voor gaan kopen..
( zeker als de tweede een schimmel merrie is met de naam Pounzel.... Of zoiets _O-

Haha, nee de andere is ook een valk, maar heet Silver....(belachelijk toch?? _O- )

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:29

En....uh....ja ik heb het verhaal ook gelezen.... :o :o :o