En over witte hekjes springen... Ze geeft duidelijk aan dat ze wil springen ipv dressuur rijden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Change3x schreef:Ik hoor nu dat mijn instructrice op het filmpje heel enthousiast mee praat met wat ik doe.
Dream heeft meer gras gegeten dan ze thuis in een hele maand te eten krijgt, dus beiden hadden een leuke dag. Mooie afsluiting van hun gezamelijke carrière! Nu nog deze maand om samen leuke dingen te doen en de bucketlist te volbrengen!
)
Saaams schreef:Klopt Marieke. Het is allemaal nieuw voor haar. Die gekke hekjes ookneem het er ook nieg kwalijk, ze heeft geen straf gehad. Ik was alleen gefrustreerd hoe dat nou kon gebeuren
![]()
Jammer maar mooie plaatsen! Ik zie graag een foto!
Ook van haar aankopen.

Maar het klapstuk is toch wel een Escadron deken die ze al heel lang mooi vond, maar die normaal 119,95 euro kost (belachelijk voor een fleecedeken in mijn ogen....), en nu dus maar 24 euro kostte! 
En bij springen hoort een springmutsje...dus vandaar dat rode ding op Clooney haar hoofd....

.....wat een leukerd! En wat een leuke meiden heb je! Die moeten nodig een Connemara!
) en af en toe een bui.