Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shariff32 schreef:kwita schreef:De mijne was 1.36 volgroeid, het zijn laatbloeiers ze groeien tot ze een jaar of 7 maar verwacht geen extreme dingen meer.
Aah weet je ook wanneer ze wat breder worden met leeftijd.
StormMilagro schreef:Ja hij is altijd vrolijk! Zo fijn, ik ben echt elke dag dankbaar voor hem
Haha ja dat scheelt, ik ben ook nog zo lang, maar daardoor ben ik wel een ponymens gebleven
Wpaard schreef:Haha allemaal ponymensjes![]()
Shimmer ziet er ook goed uit en die 24jarige ook!Heb jij trouwens al eens een tandarts laten komen bij shimmer ? Ik denk dat ik dit jaar voor de eerste keer een tandarts laat komen voordat ik begin met een hoofdstelletje en bit.
StormMilagro schreef:Naast Bobby staat er nu nog een Konik te koop: https://www.bokt.nl/markt/ad/501163/te- ... nik-3-jaar
Als ik de ruimte toch had, had ik ze beide zo opgehaald
StormMilagro schreef:Heerlijk! Als kind wilde ik altijd groter worden dan mijn moeder, minimaal 1,70. Maar ik ben nu blij dat ik dat niet gehaald heb en mijn bouw mee heb
Shariff32 schreef:StormMilagro schreef:Oh leuk, zal hem ook even volgen. Altijd leuk, meer Koniks!
Meer mensen met Insta voor hun paarden in dit topic? De mijne heet BootstrapTreasures
Heb er wel overnagdacht om een insta te maken voor shimmer maar ee doen nog niet zo veel.