Valki en Khaelynn vorige week zondag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lifaya schreef:Vind het heerlijk al die speciale kleurtjesMiss dat ik eens ga kijken of ik, als ik toch in Amerika ben, de mogelijkheid heb iets speciaals op de foto te zetten
Marjoow, een schimmel word bijna altijd donker geborendus mocht het een chimera zijn dan zou je dus vlekken kunnen hebben die lichter worden naarmaten het paard ouder word
Faline schreef:Ja, die laatste staat overigens onder brindle en chimera op google, maar een somatische mutatie is (als ik t goed begrijp) weer wat anders?
lifaya schreef:marjoow, Dat begrijp ik, daarom zeg ik dat het er niet uit zal zien als een bonte
Marjoow schreef:lifaya schreef:marjoow, Dat begrijp ik, daarom zeg ik dat het er niet uit zal zien als een bonte
Maar als je Chimera krijgt, dan heb je dus 2 samengesmolten paarden. In feite, toch?
Dus als een schimmel gedekt word door een valk, en in de eerste fase is er een schimmel en een valk, die samensmelten tot 1 paard. Dan heb je dus een valkbonte chimera toch?
Marjoow schreef:lifaya schreef:marjoow, Dat begrijp ik, daarom zeg ik dat het er niet uit zal zien als een bonte
Maar als je Chimera krijgt, dan heb je dus 2 samengesmolten paarden. In feite, toch?
Dus als een schimmel gedekt word door een valk, en in de eerste fase is er een schimmel en een valk, die samensmelten tot 1 paard. Dan heb je dus een valkbonte chimera toch?