Ik kom er aan baasje!

Erg jammer dat deze foto onscherp is, maar hij loopt hier wel lekker

En zijn lieve koppie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keona schreef:niet banketstaaf bedoeld,maar ik volg dit topic altijd en ik stoor me er best aan dat je alleen maar feike tegen komt op iedere blz,dat je je paard/pony er in zet en dan na poosje nog eens zo als vele mensen doen oke.maar dit topic draaid dadelijk alleen nog om feike en ik stoor me er aan(misschien een topic maken van feike alleen)wat je er mee doet moet je zelf weten maar wilde het wel even kwijt.net als in het barokke foto topic feike is een kruising dus ze hoort niet eens in dat topic,dan kan iedereen dat wel gaan doen daar
maralyn schreef:[ Afbeelding ]
Vorig jaar de eerste dag bij ons, hij was nogal rank.
[ Afbeelding ]
Achja hij voelde zich wel thuis he.
[ Afbeelding ]
Na een paar week, zag hij er al zo uit.
De tekst slaat op, omdat hij een kuiken heeft opgegeten, prongeluk.
Mijn moeder heeft de kippen meteen apart gezet tot ze groter waren.
Hij is een kruising KWPN x Tuigerx Fjord.
Heel mooi paardje heb je daar
Zijn moeder was een Fjord x tuiger en zijn vader is een nakomeling van Samber.
Deze jonge ruin van nu 2 jaar heet sam
car0linee schreef:Wat een heerlijke foto's zijn er weer voorbij gekomen!
Jitske, wat een dropje zeg! leuke foto!
Feike ziet er ook weer mooi uit! hij begint nu toch wel een beetje overbouwd te worden of niet dan?
Maralyn, leuk paard zeg! Vind de witte pluk in zijn manen ook erg leuk!![]()
Even een off-topic reactie op keona en batlow, officieel mag je in dit topic elke dag (geloof twee) foto's plaatsen. Ik heb er geen problemen mee dat iemand veel foto's van zijn of haar paard laat zienmocht je het niet willen bekijken, scroll je toch gewoon door?
overigens zijn er wel meerdere kruizingen in het barokke topic hoor! ik drop suzy daar ook wel eens.. is toch ook een halve andalusier
keona schreef:niet banketstaaf bedoeld,maar ik volg dit topic altijd en ik stoor me er best aan dat je alleen maar feike tegen komt op iedere blz,dat je je paard/pony er in zet en dan na poosje nog eens zo als vele mensen doen oke.maar dit topic draaid dadelijk alleen nog om feike en ik stoor me er aan(misschien een topic maken van feike alleen)wat je er mee doet moet je zelf weten maar wilde het wel even kwijt.net als in het barokke foto topic feike is een kruising dus ze hoort niet eens in dat topic,dan kan iedereen dat wel gaan doen daar
Marjoow schreef:keona schreef:niet banketstaaf bedoeld,maar ik volg dit topic altijd en ik stoor me er best aan dat je alleen maar feike tegen komt op iedere blz,dat je je paard/pony er in zet en dan na poosje nog eens zo als vele mensen doen oke.maar dit topic draaid dadelijk alleen nog om feike en ik stoor me er aan(misschien een topic maken van feike alleen)wat je er mee doet moet je zelf weten maar wilde het wel even kwijt.net als in het barokke foto topic feike is een kruising dus ze hoort niet eens in dat topic,dan kan iedereen dat wel gaan doen daar
Ik ben het eigenlijk wel met je eens
maralyn schreef:ik ook wel! Niet negatief bedoelt hoor dat zeker niet. Feike is leuk paard. Maar ben 't wel met boven staande eens. En maralyn, lees ik dat nu goed? Heeft die van jou een kuiken opgegeten!?
Jaa....Mijn moeder had ze er gewoon bij lopen. Wel fijn tegen de wurmpjes en insecten enzo. Alleen die twenter kent nog niet zo veel en dacht: Hmmm vast ook eetbaar. En toe hoorde mijn moeder een raar gekraak en zag ze 2 pootjes uit zijn mond komen. Zo te zien vond hij het geen probleem, en slikte het gewoon door...Hoezo herbivoor X'D
Toen heeft mijn moeder ze in een rennetje gedaan.
My_Chimanga schreef:Nu wil ik me niet mengen met het welles-nietes gedoe over of iemand vaak foto's mag plaatsen of niet, maar als we het dan toch even over zulke dingen hebben moet ik toegeven dat ook de bovenstaande updates niet echt relevant zijn voor dit foto-kruisingen-topic he?
Laten we gewoon lekker foto's plaatsen zodat we allemaal iets te kijken hebben... Als iemand dan iets over de foto's te zeggen heeft is dat prima lijkt me, maar verder kan er vast in andere kletstopics of zelfs via de telefoon of fb wel verder gekletst worden over dat soort zaken.
[ Afbeelding ]
Mangalarga Marchador x Engelse Volbloed
My_Chimanga schreef:@ Keona, Brazilie inderdaad... zit deels de gelijke bloedlijn van een Andalusier in (uit spanje)
T is inderdaad niet een hele voor de hand liggende kruising. MM hoort vrij rustig en neutraal in omgang te zijn terwijl een engelse volbloed natuurlijk heel energiek en pittig is! Maar bedankt, ben ook gek op dr. (al heeft ze zoals je ziet soms wel een enorm pruil-lipje!
@Lisa-Luna, jouwe is ook erg leuk! Lijkt erg op het paardje dat bij de mijne staat... weten niet wat dat voor kruising is, maar als ik dit zo zie?...! Leuk!