@ghashira: Wat fijn dat je je door Juul weer beter gaat voelen! Paarden zijn zo gevoelig he, en vooral onze koniks, daar kun je zoveel steun van ontvangen. Ook heel verstandig dat je niet aan de slag gaat met de training wanneer je je niet optimaal voelt , heb zelf die fout weleens gemaakt en Pumbaa prikt dwars door me heen ook al zet ik nog zo'n grote glimlach op en doe alsof er niks aan de hand is. Als ik niet stabiel ben, is hij het verre van en wil dan niks voor me doen. Het is net alsof hij dan laat blijken zo van, wees eerst maar eens een goede stabiele leider voor me. Het is hard, maar ik leer er wel van. Heb zelf ook een moeilijke periode doorgemaakt, waardoor ik 6 jaar lang aan de medicatie moest en tijdens het afbouw proces, had ik hoge pieken en dalen en in die tijd ging het tussen mij en Pum ook niet heel geweldig. Ik merk nu ik eindelijk weer een beetje mezelf begin te worden en rustiger in mijn hoofd, hij het ook is, of in ieder geval meer wordt. Hij spiegelt me, dat vind ik fantastisch. Hij is en blijft een right brain paardje (instinctief en heel snel bang) maar kan de rust nu beter op hem overbrengen.
Tja, de tijd vliegt idd, ik kan ook niet geloven dat ik volgend jaar al 30 wordt. Vind het gewoon eng hoe snel de tijd gaat. Pumbaa wordt volgende week alweer 13!
@Wolf: Wow wat ziet Wolf er goed uit, wat is ze toch mooi! En wow 21 km is fantastisch, je bouwt de training heel goed op met haar. Die kruin aan de zijkant ken ik, Pumbaa heeft dat niet, maar mijn shet wel aan 1 kant.
Laatst bijgewerkt door nadine_yvana op 24-04-13 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt