Hij ziet er nu ook weer uit naar zijn leeftijd.
Met die dikke vacht was net een opoe.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Met die dikke vacht was net een opoe.

Ware het niet dat ik wel om half 2 weg kan. Anders ben ik niet op tijd bij het oefendressuur.
Wat een braverd.
Meedenken is leuk, maar er moet wel een grens getrokken worden natuurlijk haha!
Fijn dat je nieuwe ook wat settelt. Foto's?
Fijn hoor, hij heeft ook een gouden mandje bij jullie
Dinsdag springles gehad, en dat ging zo stoer!! We hebben ong 8 sprongetjes achterelkaar gedaan (ik zat er half hijgend op daarna, en Lloyd wilde graag nog een rondje want na 1x weet hij al hoe de route is
) deze keer een hekje en een plank erbij, maareh.. Hij keek niet eens
Zijn galop wordt ook echt beter en zelfs paar keer rechtergalop

Was geen enkel probleem. Echt top! 
De juf.
Moed onder ergens onder het angstzweet vandaan getoverd en gaan rijden. Beetje krom her en der, maar verder best oke.
"ja ennuh ze is braaf dus hoppa gewoon er aan gaan rijden. Voorwaarts!!!!! Lijnen voorbereiden....en als het mis gaat....JAMMER DAN....heb je iig het risico genomen dat je ook een 8 had kunnen rijden ipv een 6je."
!!)
Mooie voor de volgende keer.
de laatste keer lag ik er al na 10 min af, en met de fotomeeting vorige maand was het ook echt een draak. Rondjes proberen te rennen, steigeren aan de hand, hengsten trekjes (
). Toch wil ik hem zijn geluk niet ontnemen en ik vind het ook heel leuk. Oefenen en nog meer oefenen dus. Voor mijn eigen gevoel en controle, dacht ik aan de thiedeman of martingaal. Beide heb ik zelf niet in huis, maar buurmeisje van 100 meter verderop (boerinnen leven
) wel. Die mag ik dus lenen.
Feedback is heel terecht. Zie precies wat ze bedoeld. We hebben nog wel wat werk te verzetten om in de ring net zo te rijden als thuis. Startend met het gaspedaal.