Geweldige foto's hier.
Saams: het wisseltje wat er zo nonchalant gesprongen wordt ziet er goed uit hoor!
Change: had het al op fb gezet, maar hier dan nog een keer: geweldige foto's !!
Emmy: heerlijk als een pony zo fijn aan de hulpen staat, maar tegelijkertijd ook lastig. Dat vraagt dat gewoon even meer tijd om een combinatie te worden.
En Rosie bij de tandarts.. vind het zelf dan na de tijd wel weer een fijn gevoel dat je weet dat dat ook weer ok is. Moet hem hier overigens ook weer laten komen. Punz is tussentijds nog even geweest, maar de rest is ook wel weer toe aan een controle ( doe ik jaarlijks)
SM: voorzichtig zijn met proefjes oefenen dus! Ik pak zelf altijd wel lijntjes uit een proef om te oefenen, maar nooit in een vaste volgorde, en een hele proef oefen ik maar heel weinig. Zeker als je vaker start, dan gaan ze uberhaupt de lijntjes wel kennen en het is dan toch lastig hoor, het meedenken en anticiperen.
Verder vanmiddag héérlijk op Jou gereden. Ik hou nog steeds als ik hem zelf rijd het accent op mijn eigen houding en zit, maar ik vóel hoe Jou verandert, zich ontwikkelt en steeds fijner wordt. Zo gaaf om dat mee te maken.
Daarna weer eens op Sirri voor een buitenritje, vergezeld door mijn vriendin op Marissa.
Was ook al zo heerlijk, waarbij ik wel besloten heb dat ik de volgende keer toch ook weer eens zelf Jou-Jou mee naar buiten neem.
Maar goed, witte arabierenoren zijn ook leuk ( en Sirri geniet zo extreem van deze stapritjes, dat ik het ook moeilijk vind om haar te laten staan als we naar buiten gaan) :