Oh super! Ik neem mijn groom/man mee, die gaat foto's maken Als we nog bij moeten/mogen dragen aan het eten, laat ff weten!!
Welke klasse is dit Emmy? Toch al wel L toch? Hoop ik? *bibber* Wat fijn dat het zo goed gaat, ook buiten!!
Punz
Geplaatst: 16-04-16 23:38
Nou.. Het gaat meer snoepen dan eten worden, heb al toegezegd dat ik het eea sponsor. En Ineke levert dus de appeltaart Yvette wist iemand voor indische hapjes.. maar goed.. die iemand weet nog van niets.. en geen idee of die uberhaupt zin heeft om wat te maken .
Maar er gaat koffie, thee, taart en zijn en wat (snoep)hapjes.... dat in ieder geval!
Punz
Geplaatst: 16-04-16 23:40
Edit: Welk hapje had je in gedachten dan Marrit
Laatst bijgewerkt door Punz op 16-04-16 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Mereldewulf
Geplaatst: 16-04-16 23:40
Hier bij ons zitten redelijk wat connemara's Erg lieve pony's maar wat aan de lome kant .. Springen wel allemaal super & zijn erg braaf!
Maar na een flinke poetsbeurt en hard te hebben gewerkt kon ik dit plaatje schieten
EllyC
Geplaatst: 17-04-16 12:44
Mag ik hier even spammen met mijn andere pony? Vandaag heeft vriendin, Suus op bokt, de bonte na 3 maanden weer eens gereden. Ze heeft het vreselijk druk met het restaurant van haar vriend. Uiteraard is hij ondertussen doorgetraind, maar door een wat minder ervarene amazone. Ik was wel benieuwd wat ie nu zou gaan doen als ie weer "echt" aan het werk moest. Ging eigenlijk super, alle knopjes deden het nog.
Ik was gisteren naar Geesteren geweest met Larry, een ontzettende pechdag, kan ook niet altijd goed gaan! Nog een screenshot van de lage hindernis 1.
Ik denk dat met 'loom' koel bedoelt wordt, opzich kan ik me daar in vinden. Natuurlijk verschilt het ook per pony, het zou raar zijn als er per ras beslist kan worden of ze heet of koel gefokt moeten worden.
Ik heb ook een heethoofd dus dat ze allemaal koel zijn is zeker niet waar!
Er werd gisteren ook dramatisch slecht gesprongen door ongeveer iedereen. Heel veel uitsluitingen of 2,3,4 balken. Zoiets zie je niet vaak. Er stond ook een pittig parcours en het waaide ontzettend hard. Ach, als je altijd succes zou hebben dan zou het bijna maakbaar zijn. :p
oeps ...tja, kan er niets aan doen, was toch echt 10 cm lager dan "normaal" dit was 90 cm.
Change, ziet er weer goed uit! wij hadden idd ook vreselijk veel wind, en zaten lekker op de vlakte. boompjes in t parcours vielen om enzo, maar ach. leren ze ook weer van
wat betreft loom of koel. melody is wat loom met dressuur, maar in het bos is ie een hete bliksem en met parcours lekker voorwaarts. dressuur vindt hij dus duidelijk minder leuk, maar nu hij het meer begint te snappen, kan ie toch lekker lopen....dat flegmatieke zal wel wat verdwijnen. is idd niet echt in te delen per ras, moet je ook niet willen denk ik.
nuchter....dat zijn de meesten wel en vergevingsgezind
Vergevingsgezind (na 24 uur) herken ik wel. De rest.... I rest my case. Fijne is wel dat ze inmiddels behoorlijk licht op de beenhulpen is. Tenminste thuis. Elders moet dat nog even afgestemd worden.
Haal adem Marrit. BB is 30 cm lager.
Wind stond er gisteren zeker. Alles wapperde, flapperde en klapperde.
90 cm is hoog pfoeee!dus zij is dan E cat? Vond het al zo hoog voor een Dtje. Maar hier spreekt de angsthaast voorzich qua springen. Vind 40cm wel te doen hahaha