ik ben helemaal weg van de arabier en andalusier ik heb vroeger in spanje een mix daarvan gehad erg mooi wit met zwart haar wat heb ik een spijt dat ik hem weg heb gedaan
hoi ik vind ijslanders het leukste ze zien er heel stoer uit en kunnen meerdere gangen en het is een paard (maar eigenlijk net zo groot als een pony) das zow schattig daarom
ik vind de new forest en de welsh het allerleukste ze zijn lekker klein en ook vaak eigenwijs ,, haflingers vind ik ook supper luek ik doe er nu 1 van 4 en die is lekker eigenwijs maar heeft z'n lief hoofjde
Ik heb een haflinger En zou niks anders willen (hoewel .. een mooie donkerbruine PRE-hengst .. Maar das toekomstmuziek ).
timokyana
Geplaatst: 06-02-09 11:39
haflingers,shetlanders en kruisingen ( tinker)
LadyDaily
Geplaatst: 07-02-09 15:18
Ik heb gekozen voor een new forest omdat ik er zelf 1 heb maar ik vind Shetlanders, haflingers en nrps's ook leuke pony's!
S_imonee
Geplaatst: 19-02-09 17:04
Ik heb gekozen voor New Forest ik heb er zelf 1 en het zijn gewoon super pony's later wil ik wel een fjordje, die zijn ook donders stoer haha en shetjes zijn ook zo lekker eigenwijs. mijn buurvrouw heeft er 1 haha, die is zo cool ghehe
robinb123
Geplaatst: 25-02-09 22:17
Shetlander, Welsh en Haflinger Welsh maakt mij niet zo veel uit of het sectie a of b is