Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoSav schreef:Fenrir: liet het vriendlief lezen en hij moest lachen. Je mag wel bijrijder zijn. Deze hengst is wel flink aan de maat voor een ponyliefhebber of niet?Toch vind ik dat ie een pony uitstraling heeft. Ik weet niet goed waarom.
Hij is idd erg groot, maar ach, alles went 
Staat die schimmelhengst niet nog in NL?
.
Dat is iets dat dit soort gevoelige rassen zeker gemeen hebben.
Het leek me een lief dier.
JoSav schreef:De paarden werden traditioneel dichtbij de mens gehouden. Bij de Turkmenen waren ze onderdeel van het gezin en hun status was hoger dan die van hun kinderen of vrouwen.

Die wordt 10 en staat sinds augustus bij mij, daarvoor altijd van dezelfde eigenaar geweest. Nu pas begin ik het gevoel te krijgen dat ze toenadering zoekt - en dat is nog steeds maar af en toe.

En dat is de mijne niet, want meer dan licht metallic is die ook niet en zelfs daarvan hoor ik soms mensen tegen elkaar roepen "Wauw kijk die lijkt wel parelmoer!"
.
.

Maar ik ben het met je eens dat de amber champagne het dichtst in de buurt komt alleen al omdat ook de manen en staart dezelfde kleur hebben als de vacht. 
Maar ja, stiekem hoop ik gewoon elke keer bij gouden vriendje of gouden dit of dat dat het een AT is.